![]() |
Sv: Konstig fråga!? Enkät?!
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Som "Praopensionär" har man ibland tid att kolla på Kalimera med flra andra sajter. Alltid kul att vara litet uppdaterad om vad som sker i Grekland. Nu gäller det att fortsätta med fotoarkivet för snart tar trädgården över och då är det litet annat som måste skötas. trodde att man skulle ha gott om tid men så verkar det inte vara. det är alltid något som ska göras eller fixas.
Chras |
Citat:
bye_byeAbi |
Citat:
Kram på dig! |
Jag arbetar i skolan , men med specialundervisning och med elever som sitter vid datorn mycket med olika program och med eget arbete efter noggranna instruktioner...då blir det emellanåt tid för "fröken " att kika in på Kalimera...och på raster förstås. Något som var helt omöjligt under alla år som klasslärare;)
Lissi |
I klassrummet:
-Fröken!...fröken.....fröken.....fröken...FRÖKEN! Lissi lyfter ögonen från skärmen med Kalimera och utbrister...:o Eehh, var det någon som sade nåt???Ang_elx;) |
Som egen företagare hade jag befogenheten att ge mig själv en muntlig varning för att jag varit "inne" på Kalimera under arbetstid!
:confused: Hmm...Man kanske ska införa dryga böter för dessa övertramp. Och sedan när det blir dax att resa så omvandlas hela bötesbeloppet till reskassa:D |
:o:o:o:o
...säger fröken... Nä så illa är det inte, men första dagen efter sportlovet kom en av "mina" killar och sa: Lisa, har inte du varit i Grekland på lovet??? ..Jo.....det hade jag ju..;) Lissi |
En del kan ju - som jag - jobba skift och då börja jobbet så sent som vid 16-17 på dagarna (när jag jobbar natt) så då kan man ju titta in här dagtid...hemifrån! Inget konstigt med det tycker jag.....
Rinaki |
Är egen företagare så jag har tid att kolla Kalimera när jag inte är ute och reser, och det gör jag en hel del.
/Nico |
Citat:
|
Är ibland inne en kortis på lunchen på jobbet. Sitter kanske oftare vi denna tidiga timme på helgmorgnar, 07-tiden, pga småkalimeror som tycker att det är onödigt att slarva bort mornarna med att sova... Verkar dock denna morgon ha flest gelikar bland ickemedlemmarbye_bye, endast två Kalimeror till inloggade...
God morgon och Glad Påsk Åsa |
När influensan har slagit till och man ligger däckad i sängen så är "Kalimera" ett trevligt sällskap.....och man har ju all tid i världen då..."snörvel"...:)
|
Jag brukar titta in på Kalimera till morgonkaffet efter det jag "mornat" mina djur. På siestan blir det oftast en titt också. Sen eftermiddag och kväll hinner jag oftast inte så varje morgon brukar det finnas massor med nya inlägg att läsa.klapp_klap
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:49. |