![]() |
Sv: Lesbos
Citat:
// Christer. |
Citat:
|
Jeg er enig med Janne :)
Om v i skulle ha barnebarn med til Lesvos ville vi nok velge Ag Isidoros, Eva. Både for at stranden er virkelig fin - og for nærheten til Plomari, d e r finner du et helt spesielt fint torg, kjempekoselig :D Direkte p å stranden i Ag. Isidoros "fant" vi et lite hotel/pensjonat der vi ville bo engang, jeg t r o r det het Afrodite :confused: Vi har ikke vært på Lesvos siden, men min bror fikk tipset av oss og har bodd der flere ganger :) O m du er interessert skaffer jeg tlf nr dit, men det kan jo være flere her på Kalimera som kjenner stedet. Vi likte oss kjempegodt i Molyvos og, bodde halve tiden på Lesvos i Plomarion og Molyvos :) - men vi var kun voksne på tur da, :) Kari |
Alla tips tas tacksamt emot. Vi har mer eller mindre bestämt oss för Agios Isodoros men troligen besöker vi Molivos för ett par dagar kanske i mitten av vår vistelse och åker sedan tillbaka till Agios. Väldigt trevligt att få så många tips och synpunkter både i forumet samt i inboxen. Kalimera är verkligen en god källa att ösa ur.
Eva |
Citat:
Från hur många stränder har man vidunderlig utsikt över en borg? Hälsningar Carina |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:59. |