Kalimera Grekland

Kalimera Grekland (https://www.kalimera.nu/forums/index.php)
-   Resa till Grekland (https://www.kalimera.nu/forums/forumdisplay.php?f=22)
-   -   Underbara Korfu 2008 - Vart far vi 2009? (https://www.kalimera.nu/forums/showthread.php?t=17927)

Rhodos-96 2009-02-14 10:08

Sv: Underbara Korfu 2008 - Vart far vi 2009?

Hej!
Någon som vet hur man startar en tråd??? jag är lite bortkommen i den här "cyber världen";)
Tack på förhand! / Bella
Citat:

Ursprungligen postat av Lissi (Inlägg 158710)
Kan ni inte starta en tråd:Bilder från Lesvos??
Jag är jätteintresserad av den ön efter att både läst boken "Ett nytt liv vid vägens ände" och hört bokprat med författarna till denna bok, ett Lundapar, som köpt hus i Sigri på Lesvos
Vi är nog många som vill se bilder från denna lite bortglömda ö....

Lissi

Rhodos-96 2009-02-14 10:09

Hej Marika!
Kom bilderna fram?? :)
Citat:

Ursprungligen postat av Catlady (Inlägg 158699)
Hej Rhodos-96,
Jag och min gubbe funderar på just Agios Isodoros till hösten. OM du skulle vilja vara så jättesnäll att maila några kort från Lesvos skulle jag bli jätteGLAD :)!!! Min mailadress är: marika.linden@swipnet.se.
Tack snälla du på förhand!klapp_klap

Lissi 2009-02-14 10:21

Citat:

Ursprungligen postat av Rhodos-96 (Inlägg 158746)
Hej!
Någon som vet hur man startar en tråd??? jag är lite bortkommen i den här "cyber världen";)
Tack på förhand! / Bella

Klicka på "Diskutera Grekland" här ovan. Gå sedan ner under "Egeiska öarna och Sporaderna" Där finns Lesbos. Klicka in Dig där och sen ser Du "Ny tråd" allra överst...
Bestäm vad den ska heta och sen är det "bara;) att lägga in bilder!

Oj blev det förståeligt???

Lissi

Catlady 2009-02-14 12:35

Hej igen Rhodos-96!
TACK snälla för alldeles underbara bilder! Min "res-tarm" har just vridit sig i spiral, vill åka NUUUUUU (fast det är ju förstårs bara ca 14 gr där just nu men å andra sidan är det ca 20 gr mer än det är här ;-)
Tack igen och ha det så bra!

Rhodos-96 2009-02-15 19:16

Hej igen!!
För er som är intresserade av lebos/ Lesvos/Mytilini så finns det resebrev med en hel del bilder om ni går in på resebrev 2008 & ett jättebra från 2007 där paret bott & varit i både Molivos, Petra , Agios Isidoros/ Plomari
För den som tänker resa dit så LÄS brevet från 2007 riktigt bra & utförligt om både för & nackdelar....men i slutet står ju det bästa (om hur dom samanfattar sin resa)....men d får ni läsa själva;)
Kram på er alla GREKLANDS älskare / Bella (Rhodos-96)bye_bye
Citat:

Ursprungligen postat av Lissi (Inlägg 158710)
Kan ni inte starta en tråd:Bilder från Lesvos??
Jag är jätteintresserad av den ön efter att både läst boken "Ett nytt liv vid vägens ände" och hört bokprat med författarna till denna bok, ett Lundapar, som köpt hus i Sigri på Lesvos
Vi är nog många som vill se bilder från denna lite bortglömda ö....

Lissi

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:35.