![]() |
Sv: Bildegåte 4333
Citat:
|
Citat:
Grattis - det er på Rhodos :) Men, HVILKEN Taverna, og hvor ? bye_bye |
Då måste jag ju gissa att det är i Rodos stad, gamla stan, men tavernan kan jag inte ens gissa på. Ang_elx
/ Anne :) |
Citat:
Citat:
Citat:
Om jeg hadde vært snill :o - hadde jeg kanskje svart "men Rhodos er rett", til KR.... Denne fine TAVERNAEN, som er svaret på gåten finnes altså på Rhodos :) - med ledetråd til de/den som har godt syn og kan lese skiltet;) http://i47.photobucket.com/albums/f1...ps2uly0tqg.jpg |
Ialyssos Ang_elx
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Nå venter jeg på at noen kjenner seg igjen, eller i alle fall vet hvor det er :) - men jeg har kanskje gjort det vanskelig :rolleyes: |
Citat:
Citat:
- eller ...:rolleyes: |
Kan det alltså trots allt vara Rhodos stad, men INTE gamla stan? Jag gissar alltså Rhodos stad. flabb_flab Men, var där vet jag inte. :confused:
Citat:
GRATTIS, Anne :Dklapp_klap:D Jeg venter l i t t til for å se om noen titter på bildene og kjenner seg igjen, før jeg løser resten av gåten selv:o - men de fleste Kalimeror har det kanskje f o r travelt med å reise videre til TILOS når de er i Rhodos by;):rolleyes: |
Missade att gåtan var löst bye_bye
|
Citat:
Spørsmålet/frågan var hvilken taverna og hvor? Fortsatt har ingen kjent igjen tavernaen:confused: - den ligger ganske sentralt i Rhodos (nye) by :) Tidligere var denne tavernaen i andre lokaler, da nær/ved Vestre Stranden, den var, og er, populær blant de lokale:) Den har tilknytning til Kreta, her kan man få rakomelo etter maten :) - det fortalte resepsjonisten med "stjerner i øynene" :D (hun anbefalte oss å gå dit) Vet ikke om dette ble en ledetråd:confused: |
Dette stedet har tydeligvis ingen hverken gått forbi, eller besøkt :confused:
Her er " løsningen" : http://i47.photobucket.com/albums/f1...ps7kuyz2ny.jpg Anbefales :) |
Har varit på Rhodos flera gånger men känner inte till denna taverna.
Så nästa gång vet jag vart vi skall gå och äta, det ser jätte fint ut. // KR |
Har bara varit hastigt på dagsbesök i Rhodos stad så jag brukar tänka att dit måste jag nog på nytt och vara där en lite längre tid. Så hoppas jag kommer ihåg detta tips då! :p
Citat:
|
Citat:
Citat:
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:08. |