![]() |
Sv: Vad har hänt med min Ouzo ...
Citat:
|
Citat:
https://www.kalimera.nu/forums/pictu...ictureid=20509 Inget fel. :p / Anne :) |
Citat:
(flåt, kunde inte låta bli :o) /Netwolf |
Alala! Så ska en ouzo se ut! :D Förresten är det krångligt att lägga ut en bild. Frågar eftersom jag lider av dys-data-lexi - egen diagnos. Om jag först måste lägga upp bilden i ett album, lägger jag ner direkt! Det klarar jag inte ...:confused:
Charleston! Jag har druckit både billig och dyr ouzo, men aldrig upplevt något liknande. Men har förstått att jag fått en gammal flaska. |
Citat:
Citat:
Och nu idag alla svenskar! Ta och fira er nationaldag med en ouzo! :p / Anne :) som har "halvsemester" denna vecka för att det blev så varmt. :) |
Citat:
|
Citat:
Bra Netwolf, du hinner ju ännu. _B-anana / Anne :) |
Citat:
Gissa om den ser god ut, och de passar verkligen in i landskapet! Citat:
|
Citat:
/pawik |
Alala! Tid har jag, tålamodet är det värre med. Men jag lovar att fira nationaldagen med en ouzo. ;) Jag har ett album, men hur jag gjorde, har jag glömt ... men på Facebook kan jag lägga ut bilder. :D
|
Citat:
|
Det där med grumligheten, kunde jag inte släppa, så jag var ju tvungen att testa. Men nog grumlade den sig i alla fall. trots att flarran är flera år.
https://i.ibb.co/3SCjW7D/ouzo.jpg Fast jag sa ju att jag hade flera oöppnade i barskåpet, men det fanns bara en! :eek:Vem har druckit upp dom andra? Jag kan inte förstå... :o:p /Netwolf |
Citat:
/ Kajja bye_bye |
Kanske smittar grumligheten i ouzon av sig på minnet????
Ju oftare jag testar och ju äldre jag blir desto mera övertygad blir jag om att det förhåller sig så!!!! Kanske dags att gå över till Sjöborrens ouzo som inte grumlar sig? :D:D:D Masse |
Skulle det betyda att mitt minne är glasklart ...:D
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:32. |