![]() |
Sv: Tack Bingolotto!
JÄTTEGRATTIS härifrån också klapp_klap
//Zanét bye_bye |
Verkligen ett STORT grattis! Min man vann också ett presentkort hos en resebyrå ett par månader före sin 60-årsdag förra året. Meningen var att fira "det jämna" i Aten. Det blev Kreta i april i stället, men en underbar resa var det! Kreta är nämligen ALDRIG fel!
Ivi |
GRATULERER!! Så moro!klapp_klap Kjenner følelsen, for tre år siden vant vi reisegavekort på 40 000 kroner, det var helt uvirkelig. Det var datteren min som maste, man skulle ta et kort i butikken, fylle det ut og sende det inn, det var til en fabrikk som produserer vaskemidler. Jeg glemte det gang på gang, for man tror jo ikke at man kommer til å vinne noe. Men datteren min skrev og tegnet, og noen måneder senere kom telefonen. Trodde ikke det var sant. Det ble mange reiser for den summen der!:)
|
GRATTIS!
Det är ju perfekt att vinna resor! Tänk om det kunde sprida sig bland alla som fyller jämnt i år:D // Helén- som ser mig tvungen att betala resan själv.., eller varför inte försöka mig på en insamlingAng_elx |
Grattis grattis_B-anana
Vi däremot hade otur kan man säga då våran gata konstigt nog blev utvald i postkodlotteriet härom veckan och vi var inte med.......:mad: |
Verkligen jättegrattis! Dubbel glädje när vinsten har med Grekland att göra!
Hoppas ni får en härlig resa!:) klapp_klap |
Citat:
|
Citat:
www.postkodslotteriet.se (klicka på "Lotteri" och "TV") //Åke (Som även tackar för alla gratulationer :o ) |
Citat:
...men genom att Du slutat röka så har Du väl nästan "vunnit" en resa???:D :D Lissi |
Grattis grattis både till vinsten och ett för tidigt grattis till din dag!
|
Stort stort GRATTIS!
Både till resan och i förskott på födelsedagen! |
Citat:
En grundplåt till biljetterna är redan avklarad. // Helén |
Citat:
Her i Norge er det kun utgifter å få på Postadressen snyft_drop flabb_flab bye_bye Kari |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:21. |