![]() |
Sv: Packlista
Tack! Äntligen någon läst OCH förstått!
Citat:
Citat:
Citat:
Peter |
Citat:
Min vägde 14.... |
Citat:
Peter |
Citat:
|
Citat:
Peter |
14 kg eller 17 kg!! Jag kan inte förstå hur ni kan ha så lätta väskor/ryggsäckar eller vad ni nu släpar omkring på era resor. Min väska brukar sällan väga mindre än 25-30 kg när jag ska åka hem! Då har jag ändå försökt att bli av med en del vikt genom att slänga t-shirts och annat onödigt att ta med hem!
Gör inte ni som jag, tar med en del godsaker hem:confused: Hur konstigt det än låter har jag aldrig fått ett påpekande vid incheckningen om att väskan varit för tung:p Okej 8 liter Metaxa väger nog bortåt 10 kilo eller nåt däromkring! Nu när det är så mycket stohej om vätskor osv i bagagen så får jag väl sluta att ta med denna dryck hemsnyft_drop 5 stjärnig Metaxa finns ju att köpa på bolaget och även i Tyskland dit vi brukar bege oss för att handla! Så jag får väl dricka den istället:rolleyes: På tal om glasögon och de som inte ser att läsa vad som skrivs, har jag fel om jag säger att bläckfiskar, så kallade "Inkfishar" har bra syn:confused: har för mig att de kan se bra, men kanske de inte läser så bra:confused: Skönt att ni kommit hem nu, har saknat er ganska mycket! Själv så har vi blivit bjudna till, Håll i er nu, Turkiet på en långhelg den 12 OktoberAng_elx det är grannarna våra som tycker att vi ska hänga med dit! Kan man väl inte säga nej till:confused: MVH TurkYeasou_B-anana |
Citat:
|
Hahaha! Kära Inkfish, nu tar jag det en gång till! Madrassen lägger jag inte i min väska, den ryms inte där. Den har jag heller aldrig behövt betala extra för, konstigt nog får jag väl säga. Min packning ner till paradiset brukar ligga runt 20-25 kilo inklusive stroman!
Tänk vad tiden rusar iväg, det var ju bara ett litet tag sedan ni åkte, du och Peter! Puss&kram Yeasou_B-anana |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:10. |