![]() |
Resor på G !
"Helt plötsligt" har vi fyra resor på "klämman" !
1, Nästa vecka till Kreta flabb_flab ! 2, I December till Los Christianos / Teneriffa . 3, I April till Poros bye_bye ! 4, Juni till Agia Anna / Naxos ! Dessutom... ( 5 )Vi kan nog klämma in en resa till Corralejo/ Fuerteventura i Feb 2016 :D / Tom & Bodil som älskar att resa klapp_klap ! |
Sv: Resor på G !
Jag säger som Pippi: Fy Fabian vad jag blir avundsjuk!!! 😉 Nejdå... Bara att lyckönska! 👍
MVH zakka |
Ja det var nå´t det :cool:.
bye_byeAbi |
Citat:
Grattis! Åker till Kreta om 2 veckor, en vecka till Kreta på sportlovet, en på påsklovet, en vid Kristihimmelsfärd och 6 veckor till sommaren flabb_flab Men jag har ju ett jullov också så det finns ju möjlighet till en till :D Hur länge stannar ni på Kreta? // Malin |
Resa är att leva.. underbart att ha så många resor bokade Tom..GRATTIS!!.. :D
Sunny, som kör många veckor på en gång ist..;) |
Citat:
Vart på Kreta? När åker ni till Teneriffa? Vi föll pladask för Puerto de la Cruz förra nyåret och åker tillbaks dit över nyår igen ett par veckor. Lissi |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag åker till Malö i november. Räknas det? :D
|
Resor till vårt härliga Bohuslän räknas alltid! Välkommen!
|
Citat:
Lissi |
Jag ska åxå" utomlands", kom jag på! :D Har bokat ett Turapaket med hotell, Helsingborg-Helsingör, i november_B-anana
|
Citat:
Citat:
|
Imorgon Antalya 4 resan detta år 3 till Grekland
|
Man känner sig lite naken om man inte har något på gång. Indokina 50+ med RB, samma resa som Elisabet gjorde förra året. Jag skulle gjort den för två år sedan men då var det inte så många ressugna.
I år blir den av. För andra gången på två blir det julafton i Siem Reap i Kambodja. Nyår blir i Laos, för två år sedan var Phnom Penh. Upplevelser lär det bli gott om. /pawik |
Härligt att ha resor att se fram emot! flabb_flab
Jag hade ett otroligt bra reseår förra året och ett ännu bättre Greklandsår i år :) (har tillbringat ca 4 veckor Grekland i år :eek: :D ) Nu är det (tyvärr) lugnt ett tag... :rolleyes: Helena bye_bye |
Citat:
|
Hej på er
Olivplockning i Loutraki / Perachora 20/11-29/11:) Chania över nyår 27/12-3/1 ;) Nästa år blir det ja vem vet Lolis |
Citat:
Jag är alltid som nöjdast när jag har tre resor bokade varav minst två går till.Grekland :D. Det har jag haft hela året då jag varit tre ggr redan...men nu är det så igen....och båda greklandsresorna går till Peloponessos m fl platser... Lissi |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:22. |