|  | 
| 
 Badtemp Hej! Jag är ny här. Jag har rotat runt bland massa trådar men hittar inget om badtemeraturer. T.o.m. på nätet i övrigt är det dåligt med sånt. Ska till Rhodos nu snart (27/4) och undrar om nån vet den aktuella badtempen vid t.ex. Elli eller Tzambika. | 
| 
 Sv: Badtemp Hej!  Prova denna länken. Klicka bara på stränderna på kartan så får du fram info. http://wetter.rtl.de/strandwetter/in...p?insel=rhodos //Carin bye_bye | 
| 
 Sv: Badtemp Jag hoppar in o tackar för länken. Sparad som favvo. Irene | 
| 
 Sv: Badtemp Skitbra länk! Jag tackar och sparar också. 17 grader just nu, så det får gärna bli lite varmare fram till den 27:e ;) | 
| 
 Sv: Badtemp Det kan variera valdigt beroende pa vind och strommar. | 
| 
 Sv: Badtemp Hej. Kan inte tyska eller vad det nu är så jag undrar om det finns vattentemperaturer på Korfu, lefkas, Kefalonia & Zakynthos oxå ? =) Mvh ZoM | 
| 
 Sv: Badtemp Gå in på "sonne & strand" klicka på "strandwetter" och sen kan du klicka själv på kartan var du vill se vattentemp, osv. | 
| 
 Sv: Badtemp bye_bye Tack för länken, nu längtar man ännu mer! | 
| 
 Sv: Badtemp Ja den länken är välanvänd hos mig... Snacka om att längta!! :D Och det är kul att se att siffrorna går åt rätt håll.. ;) Men det är lång tid kvar till den 24 augusti... snyft_drop //Carin | 
| 
 Sv: Badtemp Tusen tack för länken Carin, som väder freak i största allmännhet kommer den att brukas ofta :) | 
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 04:06. |