![]() |
Hemma från Karpathos
Hemkommen för några timmar sedan från Karpathos Det har varit en härlig veckaklapp_klap Massor av musik, träffat vänner och blivit bjuden på kaffe var och varannan stuga:p Olymposturen blev av igår. Den blev lite annorlunda. Kan skriva en tråd om det någon dag. Blev nöjd med bilderna jag tog därifrån:) Allt som allt blev det bara ca 450 den här resan:rolleyes:;)
Billig resa var det också. Gjorde bara av med 2700 krAng_elx Fast drickat var ju gratis för det mesta:p;) Den här veckan plus Kalymnosresan lever jag på länge. Det har varit en härlig Greklandssommar:) Riittabye_bye |
Sv: Hemma från Karpathos
Välkommen hem till den tillfälliga hösten, hoppas solen är dig i hasorna:D
// Helén |
Blåsten tog jag nog med mig, för där var det ganska lite blåst i dag och här skall det ju bli storm:rolleyes:Annars var det "Karpathosblåst" mest hela veckan.
Riittabye_bye |
Välkommen hem :).
Tur att du kom som du gjorde och inte i natt eller i morgon, när det ska bli sånt busväder. Barbro bye_bye |
Välkommen hem Riitta, vilken härlig Greklandssommar du har haft!
Ann-Kristin bye_bye |
Citat:
Mvh Ann |
Den är från Olympos från Karpathos:) Trevligt att du tyckte om den:)
Riittabye_bye |
Ok, och då har du säkert en hel del bra bilder till kommande fototävling kvar:)Mvh Ann som blir inpirerad att fota vackra vyer på nästa resa
|
Massa bilder har jag, men lyckas aldrig välja rätta bilder till tävlingen:rolleyes::o:D
Riittabye_bye |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:57. |