![]() |
Tillbaka...
Hejsan!
En vecka är alldeles för kort!!! Kalymnos är en fantastisk ö, jag sållar mig till gruppen som gillar ön!!! :) Kom hem natten till idag, så jag är fortfarande lite jetlaggad :o Varma å vänliga hälsningar från mig, längtar tillbaka nåt otroligt!!! Helena S :D |
Sv: Tillbaka...
Välkomna hem:)Så härligt att ni tyckte om önklapp_klapklapp_klap Nu väntar jag med spänning på vad du har och berätta därifrån:rolleyes::)klapp_klap
Riittabye_bye |
Jag ska kanske försöka mig på att skriva ett resebrev... :rolleyes:
Åh, vad jag längtar tillbaka! Speciellt när det är sånt tråkväder som idag! Det har duggat o regnat precis hela dan!!! Hade du en trevlig resa? :confused: Helena S :) |
Citat:
Jag vet hur det känns när man varit på Kalymnos... :D Härligt att fler hittar dit och får uppleva ön! Och visst är det en härlig ö? Skriv ett resebrev och berätta! Jag har 32 dagar och 11 timmar kvar till avgång när detta skrivs och jag upptäcker att jag "packar" i huvudet redan... :rolleyes: Eva |
Citat:
|
Vad härligt att det blev bra. Ser fram emot och höra vad ni han med.
|
Åij, nästa veckas fredag åker jag dit!!
Första gången - skall bli spännande! Min morfar var hemma från Kalymnos, så ska bli roligt att se varifrån jag härstammar :) |
Det blir spännande för dig och se farfars hemöklapp_klap Du kommer säkert och trivas jättebra:)
Var skall du bo någonstans? Har du någon släkt kvar därm så du kan hälsa på dom:) Riittabye_bye |
Skulle gjerne har vært på Kalymnos nå gitt. Vi har kjøpt bosted der og skal nedover når det er ferdig for å møblere osv. Noen som har aning om hvordan det er der i februar? Noen hoteller åpne i Pothia f.eks.?
|
Jaa, ser så framemot det :)
Skall bo på Apollonia i Massouri. _B-anana Tyvärr finns ingen släkt kvar på Kalymnos, men ska nog bli härligt att se varifrån jag härstammar flabb_flab |
Kirtor, det finns flera hotell nere i Pothia som är öppna året om. I Masouri har de senaste åren en del mindre ställen varit öppna på grund av klättrarna. Bekymret är kanske vädret, det kan bli inställda båtar, flygplan o.s.v men i stort är februari en jättefin tid då allt börjar grönska igen.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:14. |