|  | 
| 
 Disco på 80-talet Hej Jag satt och letade lite Rhodosinfo på nätet och kom till en sida där man efterlyser foto från disco på Rhodos på 80-talet. Det finns redan en del bilder upplagda, kanske en del av er är med. Är någon intresserad kan jag skicka länken. | 
| 
 Sv: Disco på 80-talet Ja vad roligt. _B-anana Skicka garna lanken till mig bye_bye /Lucky (Rhodos -88 / -89 / -92) | 
| 
 Sv: Disco på 80-talet Hej! Du får gärna skicka länken till mig med! /A | 
| 
 Sv: Disco på 80-talet Väldigt gärna till mig också, jag var många ggr på Rhodos på 80-talet!  /Hestia. | 
| 
 Sv: Disco på 80-talet Citat: 
 Lars (som iofs inte har koll på Kalimeras länk-regler) | 
| 
 Sv: Disco på 80-talet Jag tror inte att det är tillåtet eftersom det finns länkar till hotell på sidan. Mvh Stusse | 
| 
 Sv: Disco på 80-talet Jag var på Rhodos 80- och 81 _B-anana. Vill hemskt gärna ha länken :)  Marie | 
| 
 Sv: Disco på 80-talet Jag vill också jättegärna ha länken. //Camilla. | 
| 
 Sv: Disco på 80-talet Jag vill gärna ha länken :)  Malin | 
| 
 Sv: Disco på 80-talet Jag vill oxå ha länken!!!klapp_klap | 
| 
 Sv: Disco på 80-talet Jag med!!!!,Ojoj, då ver det hett på Rhodos discon...._B-anana :cool: Ang_elx flabb_flab | 
| 
 Sv: Disco på 80-talet Jeg vil gjerne se igjen Rhodos på 80-tallet. Min første chartertur gikk dit. Sender du lenken? | 
| 
 Sv: Disco på 80-talet :) Hej hej!! Har du lust att skicka länken till mig oxå. Jag har flera kompisar som älskar Rhodos och var där på -80 talet. De är inte medlemmar på Kalimera men jag har tipsat dem om sidan så de är ute o gluttar ibland. De skulle nog tycka att det var kul att få se lite gamla bilder därifrån. Tack på förhand!! Sanna bye_bye | 
| 
 Sv: Disco på 80-talet Hej !Skulle gärna vilja ha denna länk, Var hur mycket som helst på Rhodos under 80-talet sammanlagt 11 gånger. Tacksam på förhand. Anna | 
| 
 Sv: Disco på 80-talet Hej! Jag vill gärna ha länken jag med! Varit på Rhodos ett otal ggr sedan 1979 och underr 80-talet var det disco för hela slanten! ( nästan) Ha det gott! / ewakibye_bye | 
| 
 | 
| 
 Sv: Disco på 80-talet Hej Alla bye_bye Citat: 
 En relik från forntiden undrar var Sphinx, discot som låg snett mittemot Metropolitan Capsis:confused: Det låg något spektakulärt disco/dansställe/etc där i alla fall. //PA _B-anana | 
| 
 Sv: Disco på 80-talet Visst hade vi ett ställe som hette Aquarius oxå? I alla fall slutet 70-tal .Jag vill oxå gärna ha länken, tack på förhand. Glad Påsk! | 
| 
 | 
| 
 Capsis ? Det som idag heter Capsis och ligger i Ixia/Ialyssos ? Hasse :cool: | 
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:56. |