Kalimera Grekland

Kalimera Grekland (https://www.kalimera.nu/forums/index.php)
-   Resa till Grekland (https://www.kalimera.nu/forums/forumdisplay.php?f=22)
-   -   Har du din resa kvar? (https://www.kalimera.nu/forums/showthread.php?t=27902)

Kalimera 2011-08-01 15:19

Har du din resa kvar?

Idag är det den första augusti. Tre månader av säsongen är avklarad, men ännu återstår två, eller tre, månader, beroende på hur man räknar. Många av Kalimeras medlemmar har redan varit i Grekland, men det finns säkert många lyckligt lottade som har sina resor kvar. Hur är det med dig? Har du din resa kvar, eller har du redan gjort årets resa/resor? Lägg din röst här ovan.

kize 2011-08-01 15:30

Sv: Har du din resa kvar?

Är SÅÅ glad för att vi har en bokad resa kvar, om 32 dagar åker vi till vårt kära Naxos igen. Vi var där även i maj, men hade inte jättetur med vädret. Kallt o regnigt några dagar. Nu väntar sol o värme på oss.

Hellen 2011-08-01 15:31

Jag har varit i Grekland och skall kanske åka igen, så jag kan inte rösta :Dsnyft_drop

Kalimera 2011-08-01 15:34

Citat:

Ursprungligen postat av Hellen (Inlägg 247925)
Jag har varit i Grekland och skall kanske åka igen, så jag kan inte rösta :Dsnyft_drop

Nu kan du rösta.

Hellen 2011-08-01 15:36

Citat:

Ursprungligen postat av Kalimera (Inlägg 247926)
Nu kan du rösta.

Tack klapp_klap

Lissi 2011-08-01 16:12

Jag är så lyckligt lottad att jag varit 14 dagar i april, ska åka 7 dagar nu i augusti, 9 dagar i september och 7 dagar i december.
En alldeles lagom dos!:D

Lissi - som gärna kunde åkt fler gånger!

Monica C 2011-08-01 16:13

Karpathos 8-22 september.Längtar.
Monica:)

mouche 2011-08-01 16:15

Var der i begynnelsen av mars, i slutten av mai, skal dit nå i august og så fra midten av september og ut oktober.

Mahava 2011-08-01 17:19

Naxos och Amorgos 7 - 22 September _B-anana
Längtar, extra spänd på Naxos första besöket på ön förutom en snabbvisit under ett båtbytte för ett par år sen.

myssa 2011-08-01 18:04

Yes...6-27 aug till Kreta :) :)

Terre 2011-08-01 19:24

Jag och familjen åker alltid i augusti så vi har sommarens höjdpunkt framför oss :). Den 13 augusti åker vi till Naxos för två underbara veckors semester, nedräkningen pågår för fullt _B-anana.

zakka 2011-08-01 19:46

För första gången ska vi försöka oss på att åka TVÅ gånger i år _B-anana_B-anana
Vi var iväg en sväng i slutet av juni och hamnade mitt i strejker och jox på hemvägen :( och om allt går som planerat ska vi ta en ny tur i slutet av september... Det ska bli så himla mysigt!!!

Fast lite avundsjuk på dig, Lissi är jag nog som har ännu fler resor kvar att se fram mot...;)

MVH zakka

Paittas 2011-08-01 20:02

Var en vecka på Tilos i maj och skall båtluffa i Kykladerna hela september :)

//Paittas

Hjalta99 2011-08-01 20:06

Citat:

Ursprungligen postat av zakka (Inlägg 247962)
För första gången ska vi försöka oss på att åka TVÅ gånger i år _B-anana_B-anana
Vi var iväg en sväng i slutet av juni och hamnade mitt i strejker och jox på hemvägen :( och om allt går som planerat ska vi ta en ny tur i slutet av september... Det ska bli så himla mysigt!!!

Fast lite avundsjuk på dig, Lissi är jag nog som har ännu fler resor kvar att se fram mot...;)

MVH zakka

Varning utfärdas Ang_elx !
Det blir lätt ett behov när man väl har börjat åka två ggr per år! :D:D:D

/Eva - som åker till Kalymnos (igen) sista veckan i september

Wardakis 2011-08-01 23:54

Jag är på Kreta nu och har ännu en resa inbokad!
Gunilla

Panakakis 2011-08-02 05:45

Jag har varit i Parga under våren och till hösten blir det Kefalonia som vanligt. flabb_flabbye_bye

PANAKAKIS :)

Inger 2011-08-02 06:35

Lyckligt lottad känner jag mej. Först en vecka på Kreta i april sen bär det iväg 18 dar i sept/okt, först Kykladerna sen olivplockning södra Pelopenessosbye_bye
Inger

Charlotte 2011-08-02 06:58

Jag känner mig också lyckligt lottad!
Korfu veckan efter midsommar och Naxos
2 veckor i juli, vilket inte hindrar mig från att önska
att jag kunde åka en gång till!
Lotta

babsan 2011-08-02 14:54

Har varit på Santo 3 gånger iår. Under Påsk, 1 vecka i juni och i juli, hemkommen i lördags.
Kanske, kanske det blir 1 vecka i september också :).

Barbro :)

IngegerdN 2011-08-02 16:18

Om en vecka är det dags för 5:e resan till Rethymno för i år_B-anana! 1:a gången var i februari/mars 2,5 veckor, sedan påskresa april/maj 4 veckor, därefter en "extratur" på 3 veckor i maj/juni och så 2 veckor i juli tillsammans med syster, dotterdotter och hennes kompis. Nästa vecka blir det 11 dagar tillsammans med min dotter och yngste dottersonenklapp_klap.
IngegerdN
passionär och "Cretaholic":D

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:36.