![]() |
Bildgåta 2768 - Skala på Kefalonia
Var badar vi nu :confused::confused::confused:
http://www.kalimera.nu/forums/pictur...pictureid=8586 PANAKAKIS :) |
Sv: Bildgåta 2768
Laganas på Zakynthos !!??
|
Kan det vara Lourdas på Kefalonia :confused:
|
Citat:
Citat:
PANAKAKIS :) |
Citat:
|
Citat:
- jeg prøver meg med fine Makri Gialos, Lassi :)
|
Citat:
SAMI BAY UR EN ANNAN VINKEL?:confused:
Lissi |
Citat:
Rethymon _B-anana
|
Citat:
Hej Panakakis bye_bye...
Jag blir inte klok på bilden, men det var en knepig vinkel.... Du har inte bekräftat om det är Kefalonia, men om det är det flabb_flab... så kan det ju vara Vrahinari (AKA Akrotiri) ute på Lixouri-halvön ? //Conny :) |
Citat:
Var är vi då Ang_elx PANAKAKIS :) |
Skala då?
bye_bye |
Citat:
I bakgrunden syns Zakynthosflabb_flab På nedanstående bild kan det vara lättare att se SKALA strand taverna http://www.kalimera.nu/forums/pictur...pictureid=8601 PANAKAKIS :) |
Tack :)!
Det var lite lurigt :rolleyes: Jag hade för mig att sanden var mera grov i Skala och det såg ut som en stor bukt..... Men träden i bakgrunden kändes lite som Skala. |
Hej igen!
Där blev man blåst :mad:.Jag tyckte inte att det stämde riktigt med någon strand, - pga den knepiga vinkeln flabb_flab. Men den, som jag uppfattade det, - rödaktiga nyansen på sanden, gjorde att jag gissade på Paliki. Hälsningar Conny :) |
Citat:
Citat:
Den var lite lurig eftersom bilden var från 2007 så är nog parasollerna utbyta till annan färg och man ser inga andra kännetecken. Jag kommer nog till Kefalonia 1 sep. 2012 bye_bye PANAKAKIS flabb_flab |
Citat:
Jaha ja, 2007. Då kanske bilden hade fått lite "konstig" färg oxå, så att sanden blev lite rödaktig! flabb_flabflabb_flab.... Parasollerna är nog också utbytta :)... Hälsningar Conny :) |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:24. |