![]() |
Buss fra Kamiros Skala - Rhodos
Vet noen om båtene fra Halki til Kamiros Skala "korresponderer" med buss inn til Rhodos by ? bye_bye
|
Sv: Buss fra Kamiros Skala - Rhodos
Hej Kari bye_bye
När vi var på Chalki för några år sedan, var det taxi som gällde. Se resebrev: http://www.kalimera.se/resebrev/2009/grekland_3.html Hej igen, kollade i Lonely planet och fann att det skall gå en buss per dag, men vid vilken tid stod inte //PA _B-anana |
Re: Sv: Buss fra Kamiros Skala - Rhodos
Citat:
- vi gleder oss virkelig til ferien nå, først Karpathos, så Chalki, der blir det en uke på Villa Dorothea :) - jfr Janne's "Rum med utsikt" :D - etter "fred og ro" på Chalki blir det en fin kontrast å bo i Pothea, med pulserende byliv rundt oss :) -deilig bosted og utsikt venter oss der og :D - dessuten har vi ikke besøkt Kalymnos på hele 17 år! Jeg har heller ikke klart å finne n å r det går buss fra Kamiros Skala :confused: Men vi t r e n g e r ikke å reise via Rhodos for å komme videre til Kalymnos, føles bedre å reise Chalki - Kos og bytte båt der, om forbindelsen fra Chalki - Kos fortsatt g å r så sent i oktober som vi reiser :) Men, RHODOS blir det hele november :) ( Pensjonistprivilegium) - et deilig studio på Kristina's rom i Gamlebyen blir vår base :D I perioden November - Mars kan man leie til veldig god pris pr Måned bye_bye Siden det er m i n tråd, så går det vel bra at jeg "misbruker" den ;)flabb_flab - det kan andre få lov å fortsette med :) Det kan fortatt være godt å vite n å r det går buss fra Kamiros Skala til Rhodos by, så, om noen v e t ? bye_bye |
Kanskje denne oversikten om Rhodos kan hjelpe? :) Der finner du bl.a. bussruter og tider, også fergeinformasjon.
http://www.ando.gr/eot/eng/info.htm Har spart på diverse info med tanke på en lengre reise i høst, men det må utsettes. Omsorgsansvar prioriteres, kanskje kan det bli en vårreise i stedet. - Fint å høre at man kan få 'langtidsleie' hos Kristina. bye_bye Håper dere får en strålende høst på øyene! Forhåpentligvis deler du reisegledene med oss i etterkant. Alltid hyggelig å lese det du skriver. |
Citat:
Jeg ser det går en buss fra Ancient Kamiros kl 07.30, den går muligens via Kamiros Skala og :confused: - men uansett blir nok tiden f o r knapp til å rekke en båt kl 08.30 vil jeg tro! H e l s t vil jeg "unngå " Rhodos" til november, da vi skal dit for å "bli":) Håper de båtene som går direkte fra Chalki og Tilos fram til 11.10 forsatt går senere i måneden :) Håper dere får en veldig fin vårreise :) - siden høstens planer måtte skrinlegges bye_bye |
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:51. |