|  | 
| 
 Sv: De bästa dagarna i första hälften av Juni Så fint, du ser mer än andra. | 
| 
 Sv: De bästa dagarna i första hälften av Juni Det gick snabbt Stefan. Kärleksblomman den 30 maj och bröllop den 10 juni! Ska vi säga grattis?  Jag säger i alla fall grattis till dina fina foton från den västra sidan av ön. / Jannis | 
| 
 Sv: De bästa dagarna i första hälften av Juni Återigen fina bilder som låter en annan här hemma i Sverige få ta del av Kretas många fina ställen. Monica:) | 
| 
 Sv: De bästa dagarna i första hälften av Juni En helsikes tur att du finns där för oss här. | 
| 
 Sv: De bästa dagarna i första hälften av Juni Tack för en härlig tur med fina bilder. En njutningsstund för oss! Paul | 
| 
 Sv: De bästa dagarna i första hälften av Juni Tack lugnagatan! Underbar läsning och härliga bilder! klapp_klap Jisses så mycket folk det var i Balos! | 
| 
 Sv: De bästa dagarna i första hälften av Juni Citat: 
 bye_byeAbi | 
| 
 Sv: De bästa dagarna i första hälften av Juni Vi instämmer i alla tidigare skribenters lovord! Härliga bilder och underbar läsning... som alltid! Nu är det bara 64 dagar tills vi kommer ner! Härligt att träffa dig igen! Kram från oss båda | 
| 
 Sv: De bästa dagarna i första hälften av Juni Tack Stefan för att du orkade gå hela vägen upp till fästningen på Gramvoussa, själv orkade jag femsteg (dagen efter mitt 40-års firande)! De byggnader du sett i Stavros är början till hotell som inte tagit fart igen, och all bruten sten gick till att bygga hamnen inne i Chania. Min fråga till dig - Chryssoula, fann du henne på Mama's eller på Zorba's? //Kikh | 
| 
 Sv: De bästa dagarna i första hälften av Juni Citat: 
 Det var intressant att veta vad stenen användes till. | 
| 
 Re: De bästa dagarna i första hälften av Juni Härligt som vanligt! // KR | 
| Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:23. |