![]() |
YESSS
E n d e l i g kunne jeg booke den etterlengtede vårturen _B-anana - og, det ble Dodekaneserferie igjen :)
PLANEN er Rhodos (transferøy)- Kastellorizo - Nisyros ( evt Tilos ) Chalki - Rhodos i mai :D Kr 706 tur/retur pr.pers Oslo Rygge - Rhodos ble f or fristende :D Kastellorizo er ny øy for oss, besøket vi hadde planlagt der i november 2012 "gikk i vasken" så å komme d i t ser vi fram til :) CHALKI har blitt vår lille s t o r e favoritt, det blir vårt tredje besøk der på kort tid :) Nisyros ( evt Tilos ) ligger slik at vi får en smidig reise, med e n LANG båttur riktignok. Nisyros lokker oss mest, men det kan bli Tilos (pga stranda i Livadia + andre strender) etter Kastellorizo er vi nok badesugne :) - selv om man k a n bade der og har jeg forstått :) DEILIG å få en vårferie i Hellas i år og bye_bye |
Sv: YESSS
Herlig klapp_klap. Det høres riktig deilig ut med en vårferie.flabb_flab Gleder meg til å høre hvordan det går, om du skriver litt underveis. Alltid hyggelig å følge dine reiser.:)
Min reise i den retningen er først i slutten av mai (om alle gode makter er med, og om 'omgivelsene' lar meg i fred!) - og hvilke øyer i så fall er foreløpig i det blå. Kanskje blir det slett ikke Kalymnos denne gangen. bye_bye |
Heja Kari och Arne.
Äntligen Kastelorizo! Ni kommer inte att ångra er. Birgitta |
Låter som en underbar resplan.. Tilos måste ni väl besöka, så fint i Livadia!..:)
|
SÅ härligt det låter! Vilka priser på flygresan! GRATTIS....
Lissi |
Takk for hyggelige kommentarer. Malou, Yannis, Sunny12 og Lissi :D V i s s t er prisen utrolig bra, "bookefingeren" lot seg ikke stoppe Ang_elx |
Citat:
|
Citat:
Etter å ha lagt et prinsipp til side tok vi en "prøvetur" med RyanAir i fjor ;) - det var en positiv opplevelse :) |
Citat:
"Detta är mina principer och gillar ni dem inte, så har jag andra!" :D /Netwolf |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:58. |