![]() |
Bildegåte 4003 - Myskanka i Paleochora
Jeg drister meg til å forsøke enda en gåte fra dyreriket :o:D
Hvor finnes dette friluftsbadet ;):confused: http://i47.photobucket.com/albums/f1...ps0a895a7e.jpg |
Sv: Bildegåte 4003
Lesbos?
|
Et sted jeg har set ænder er Agnontas, Skopelos.
|
Citat:
Citat:
|
Så mysigt.. :D.....Kreta?
|
Paros
|
Citat:
Citat:
Men Kreta er ei stor øy, og jeg har vært over det meste av øya i perioden 1987 - 2014 ;) |
Lasithi-platån?
Lissi |
Citat:
Så för mig blir det svårt att gissa på rätt by!.. :D Inte heller lätt att veta exakt vart en anka i ett badkar håller till!.. flabb_flab |
Citat:
Citat:
Ja, d u fant frem til riktig øy, Sunny klapp_klap :D - og da bruker man å være ganske nær løsningen, men Kreta e r stor:) Nei, det er ikke lett, men ifht "katter og en liten hund":rolleyes:;)... Synes jeg en badede and er et mer sjeldent syn :) |
I Paleochora kanske? :D
|
Citat:
Men..., d e t hjalp altså ikke :rolleyes: klapp_klapklapp_klap:D GRATTIS, simetra:Dklapp_klapklapp_klap VISST e r Paleochora riktig svar :D -vet du hvor i Pal det er,simetra? For;)- vi er jo godt kjent i Pal vi to, jeg kjente igjen "din" hund og du "min" badeand flabb_flab |
När jag var i Pal, i höstas så vandrade jag en bit bort utanför byn och kom till en skulpturpark....Innan den så fanns många ankor och änder som badade i ett gammalt kar...men jag tror inte det var så fint...
Lissi |
Citat:
Var? Inte en aning men Lissis gissning låter bra så vi kör på den :rolleyes: |
Citat:
Citat:
- det ligger på samme side av gata som "Hotell Libyan Princess", men et lite stykke lenger ut :) |
Nej Kari, det var inte vid Libyan Princess jag såg ditt badkar.Men så häftigt kar!!! Så jag hade inte rätt svar!
Lissi |
Citat:
Da finnes det flere slike "friluftsbad" i Paleochora da, Lissi, hva den byen h a r av tilbud ;):D - jeg får kikke etter "ditt" og skulpturparken til høsten :) |
Citat:
http://i104.photobucket.com/albums/m...pss9xkyin8.jpg Lissi |
Citat:
- turen dit kan jo kombineres med et bad:) |
Gåten er løst, Janne:)
Fint om du vil markere det så jeg kan legge inn en ny;) Kanskje en til med dyr :rolleyes: Feks en sommerfugl, eller en padde Ang_elx flabb_flab |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:50. |