![]() |
Tillbaka till ruta 2... :)
...jepp... flabb_flab ...alltså... då blev det Kalymnos till slut då... :rolleyes: Masouri och Elena Apartments i september... :o med utsikt över,och en del besök på, Telendos... Ang_elx
Någon som är förvånad? ;) |
Sv: Tillbaka till ruta 2... :)
:):):)
|
Men Maggy, Karpathos då? Eller blir det både och? Jag tycker att du kan komma hit till Tilos och ta hand om katten på Eleni, den ser ut att behöva dig.
ElisabethK |
:) Karpathos får vänta... ;) Men oj...mår min favvis inte bra? :o
Hoppas du har det riktigt bra på ljuvliga Tilos! Är allt sig likt? :) bye_bye /Maggy |
Citat:
|
Citat:
bye_bye /Maggy |
Citat:
|
Citat:
fb_gilla /Eva |
Citat:
bye_bye / Maggy |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
:) Ett helt rimligt pris ... Jag får se hur mycket jag hinner med under min vecka. Jag skulle gärna vilja ta en dagstur till Leros också. Först och främst ska jag bara ta det lugnt denna min första resa till Kalymnos...lära känna folket och omgivningarna, äta gott och bara njuta... :o |
Om du kommer att bo på västsidan kan du ta de båtar som går till Leros därifrån, fråga i hamnen i Myrties. Om du bor i Pothia finns Nisos Kalymnos och katamaranerna som går till Leros och vidare norrut. Om man är morgontidig kan man åka med Nisse och sen tillbaka igen på kvällen när den återvänder från Samos- återigen, kolla med lokala förmågor
. |
Tack för tips Monica P :) Jag ska bo på Elena Apartments i Masouri, så det blir ju perfekt då att ta båt från Myties flabb_flab
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:24. |