![]() |
Tiloshälsning.
Vi har nu varit här på Tilos i två veckor och stannar en dryg vecka till. Vi har fortfarande ett strålande väder, på gränsen för varmt. Däremot är havstemperaturen perfekt - som en tepåse, ner ... upp ... ner ... upp. :cool:
Om jag bara kunde lära mig lägga ut bilder, skulle jag lagt ut en från gårdagskvällen på Omonia. Det skulle visat hur vi satt under det stora omfamnande trädet vars lampor nyss tänds. På bordet med den blå-och vitrutiga duken - sölduken inte förglömma- två Ouzoglas, en flaska Retsina och fat med: rödbetor, ostbollar, friterad aubergine och kalamares. I bakgrunden skulle ni se Kostas lutad mot dörrkarmaren samt baken på en alltid springande Paraskevas. Sjöborren. |
Sv: Tiloshälsning.
Citat:
|
Ahhh! Där hade vi gärna varit med er! Ha det fortsatt gott!
Masse |
Vi blir påminda om kvällen vi möttes på Omonia. Det var en likadan kväll. Helt fantastisk. Längtar tillbaka. Hälsa till din "starka" man från Torgny.
Marilene |
Det låter härligt.....även om inte Omonia är just VÅR favorit ;)
Om tre dagar sitter vi förhoppningsvit ute och äter. Lissi |
Lissi! Omonia är en favorit, Armenon en annan. Sen har vi Kiriakos sen ... Men när det gäller atmosfären är Omonia nummer ett. ;)
|
Citat:
Lissi |
Åh så härligt!
Njut vidare på fina Tilos. // KR |
http://www.kalimera.nu/forums/pictur...ictureid=17791
Det här var en go kvällskompis på Omonia.Jag är inte kattälskare men djur över lag gillar jag och denna kisse skötte sig fint o flirtade. Hasse |
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:22. |