![]() |
Test
Hur är det flickor. Har ni vågat er och prova förra årets shorts ännu:o :D
Jag tog mod till mig häromkvällen och tack och lov dom gick och knäppa fortfarande:D ;) Lika spännande varje år:o Riittabye_bye |
Sv: Test
Jodå, det går nog. Fast inte är det shortsväder här ännu! Grått och regn hela dagen!
|
Jodå! Gick alldeles utmärkt förra veckan på Kreta! :) Dessutom så visade vågen -2 kg, när jag kom hem efter en vecka...den kretensiska kosten måste vara rena GI-dieten...hade nämligen inte snålat med maten, precis! :D
Ivi |
Jag använder aldrig shorts... förrän i år! Har anammat trenden cityshorts och har använt shorts hela vintern, med stövlar och heltäckande strumpbyxor. I Grekland blir det dock klänningar för hela slanten! Ska förresten till Rhodos en snabbsväng om två veckor. Herr Grek bjuder på resan, jo jag tackar!_B-anana
|
Saknaden blev för stor för herr Grek:D
Riittabye_bye |
Citat:
Man har ju gått runt extra länge i vinterkläder i år ? Eller :cool: ????? såja..............Nu är shortsen besiktigae, provade och - Fan också - jag måste ha BÄLTE snyft_drop ! Vad HADE JAG ÄTIT den sena kväll i september när jag köpte dom på KRETA :p !!!???????????????????? |
Citat:
Malin |
Nej,det är ingen bra dag idag:) Du får vänta lite med det;)
Riittabye_bye |
Jag väntar också ca två veckor.... tills jag avslutat min kickstartsdietAng_elx
Stina med ca 1,5 timme kvar till lunchflabb_flab |
Jodå, även om jag knäppte dem så trillade de av....flabb_flab
Så det blev till att handla nya. Två par för hundra spänn_B-anana . Fjolårets modell man vad gör det, nått modelejon är man ju inte. Nu är det bara 38 dagar kvar tills jag får använda dem på riktigt också!klapp_klap Mia |
Förra året var det en jeanskjol som var problemet här,den fick inte följa med,provade den i helgen och den 25 maj får den vara med i bagaget,jippie_B-anana_B-anana
|
Vågen står på +4 kg snyft_drop Nybliven sambo + shorts = dålig kombination. Men jag SKA komma i shortsen! Får äta lite nyttigare bara och hålla mig borta från godsaker och tv-kvällar...
Veronica - 30 dagar kvar _B-anana |
Citat:
Jo - när de är singlar tittar de efter vad som finns i kylskåpet och går sedan till sängen. När de gifter sig tittar de på vad som ligger i sängen och går sedan till kylskåpet... //Åke |
Citat:
|
Är inte detta ämne kvinnors eviga problem, vikt, dieter mm
Nä ät gott och motionera så mår vi bra!! Camilla evig pessimist! klapp_klap |
Citat:
malin |
Citat:
..det gör de inte alls! De ser vad som ligger i sängen och sen stannar de också där! Därför går de ner! Lissi - nygift....och kan ha samma kläder som förra sommaren;) |
Citat:
|
Ojdå,nu fick jag ju göra testet igen,när jag läste det här ett år gamla inlägget:D Det gick bra den här gången också:rolleyes: Har gått ner ca 4 kg sedan förra sommaren,så nu klämmer dom inte ens:D ;)
Riittabye_bye |
Jag kör med empireskurna klänningar i år! Man kan äta precis hur mycket grekmat som helst utan att kläderna skär in någonstans. Inget för herrar, dock.
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:38. |