![]() |
Bildgåta 4871 - Hotel Nisia i Pigadia på Karpathos
Alltid är inte vädret fint när man är i Grekland. Vart har vi kommit och möts av dessa vyer från en våt balkong?
https://www.kalimera.nu/forums/pictu...ictureid=20513 |
Sv: Bildgåta 4871
Thassos... :confused:
|
Borde vara någonstans på Kreta.
|
Citat:
Citat:
/ Anne bye_bye |
Da skal jeg våge meg på Karpathos.
|
Citat:
/ Anne :) |
Jeg er ikke sikker på hvilket hotell, men tror det er Nisia. Motocarpathos sin bilutleie er det vel vi ser til venstre for søylen.
|
Visst är der Pigadia och hotell Nisia! Grattis Pelagia! klapp_klap Bilden är tagen 2007 så det var ett tag sen. Men kommer jag ihåg rätt så var det bara på dagen vi anlände som det regnade.
Vi var også på Karpathos i 2007 - for tredje året på rad. Vi har vært der flere ganger etterpå også. Har i alle år leid scooter på Motocarpathos og bodd i området Calypso Bay til Zephyros Village. Derfor kjente jeg meg igjen.
Drar torsdag igjen, da skal vi bo på Regina. |
Sv: Bildgåta 4871 - Hotel Nisia i Pigadia på Karpathos
He en fin resa till Karpathos, Pelagia! Undrar om Pelagos musiktaverna är din favorit? :D
Sv: Bildgåta 4871 - Hotel Nisia i Pigadia på Karpathos
Nei, det er ikke min favoritt. Klar over at dette nesten er å "banne i kjerka" i dette forumet, men sånn er det.
Jeg har ikke noe imot gresk musikk, men orker ikke høre det i så store doser om gangen. Vi har bodd på Miramare et par ganger, og der hørte vi godt musikken fra Pelagos litt i det fjerne - det var greit. Ellers har vi jo vært der og spist, men ikke de seinere år. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:28. |