![]() |
Bildgåta 5839 - Volkan Cinema på Santorini
Var kan man se det här glädjepillret?
https://www.kalimera.nu/forums/pictu...ictureid=24660 Kanske lite svårt så en liten hjälp på vägen, det är inte Agathonissi. Ozogott :) |
Sv: Bildgåta 5839
Kamari, Santorini?
|
Citat:
Santorini är rätt klapp_klap men inte Kamari. Var på Santorini och när det var så lätt, vad heter biografen? Ozogott :) |
Skiathos …:rolleyes: nyss vaknat …:cool:
|
Citat:
Frågan om var och bonuspoängen för vilken bio Mamma Mia visas på är inte löst. Ozogott :) |
Kan det vara i Oia?
|
Citat:
Ozogott :) |
Ja, nu var det Santorini, men om vi förhåller oss till den ursprungliga frågan, - VAR man kan se denna film så är det för mig där jag såg den, - på Skiathos. flabb_flab
Vi såg båda filmerna däruppe på taket, under samma resa. Den gamla med live-underhållning som var helt fantastisk, parallellt med själva filmen. Den andra, som då var helt ny, några dagar senare, (utan live-underhållning) var rena sömnpillret i jämförelse flabb_flab. //Conny :) |
Citat:
Någon som kan gissa sig till i vilken ort på Santorini som affischen satt? Kamari och Oia är redan tagna men fel. Ozogott :) |
Min googling gav Volkan Cinema i Firostefani utanför Fira. Min favoritplats alla kategorier, där skulle vilja vara och se de fantastiska höst-solnedgångarna.
🌋🧿 /Getpinglan 🐐🔔 |
Citat:
Ozogott :) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:33. |