Kalimera Grekland

Kalimera Grekland (https://www.kalimera.nu/forums/index.php)
-   Kafé Kalimera (https://www.kalimera.nu/forums/forumdisplay.php?f=52)
-   -   VM i fotboll (https://www.kalimera.nu/forums/showthread.php?t=47289)

Kalimera 2026-06-15 15:49

VM i fotboll
 
Hur många såg matchen i morse? Jag gjorde det inte. Men glad blev jag när jag vaknade och kollade nyheterna. :) Har kollat målen på SVT och jäklar vilka strutar! klapp_klap

Farmony 2026-06-15 17:50

Sv: VM i fotboll
 
Jajamänsan fattas bara _B-anana
/Ulla bye_bye

Kajja 2026-06-15 22:01

Sv: VM i fotboll
 
Gick upp vid 5. Det var det värt!!klapp_klapklapp_klap
/Kajja bye_bye

C@nny 2026-06-16 08:42

Sv: VM i fotboll
 
Jag såg hela matchen på SVT Play vid frukosten. Jag unvek att titta på telefonen el annan nyhetsmedia innan flabb_flab
//Conny :)

Netwolf 2026-06-16 09:34

Sv: VM i fotboll
 
Såg den live. En upplevelse som det kommer att talas om i många år framöver

Alala 2026-06-26 06:30

Sv: VM i fotboll
 
Vad säger ni nu? Sverige gick vidare. :) Grattis!

/ Anne bye_bye

Tobbe S 2026-06-26 09:14

Sv: VM i fotboll
 
Jag såg första matchen på Naxos, Katastrofen mot Nederländerna såg vi på Koufunissi, dotter med barn så Japan matchen på Syros.
Mormor och morfar sov.
Allt såg på paddan
Nu väntar förmodligen Frankrike på tisdag, och då får vi se matchen på större bild hemma i Sverige

Tobbe

Netwolf 2026-06-26 15:03

Sv: VM i fotboll
 
Kul att vi tog oss vidare, men nu tar det roliga slut. Att vi ska slå ut Frankrike, känns som en snöbolls chans i helvetet. Då måste Mbappe stuka foten i ett tidigt skede och resten av fransoserna göra en plattmatch av guds nåde. Plus att det svenska laget måste vara på topp och Isak/Gyökeres göra sitt livs match.
Visst kan vi få möta Norge med, men om de är så bra att de slår Frankrike i kväll, så lär vi knappast rå på dem heller.

/Netwolf


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:25.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.

KALIMERA & TA DET LUGNT