![]() |
Dags för avfärd
Så är det då snart dags att ge sig iväg, om ca 5 timmar är bilen färdigpackad, hundarna installerade i sina burar och vi beger oss till Grekland och värmen.
Ha en skön valborg och 1 maj allihop, själv ska jag fira påsken med mycket killing, god vänners sällskap och kanske en dans eller två;) Vi hörs om en månad.:) Yvonne |
Sv: Dags för avfärd
Citat:
Hur många Metsovo-ostar får du plats med i bilen när du åker hem? :p Janne / Kalimera |
Trevlig resa !!
Vågar man hoppas på att du gör ytterligare ett försök med Averoff ? Jag kan ju alltid göra en bytesaffär om det kan gå vägen ! Hasse |
Nu är det så att jag flyger hem den 19 maj från Preveza, så att så mycket ost lär jag inte kunna ta med (eller vin;) ) Annars så bilas det hem någon gång under oktober, så då ska det finnas plats.
Yvonne |
Citat:
Janne / KALIMERA |
Den som väntar på något gott............:D
Yvonne |
Trevlig resa! Och kör försiktigt!
Har ni som sagt vägarna förbi så kom och hälsa på:) . Annars kanske vi träffas i Loutsa!;) Agapi |
Önskar dig en riktigt trevlig resa, vistelse, påskfirande o allt annat trevligt som kommer i din väg ;) Kör försiktigt!
Ska så smått förbereda lite inför våra Atenvänners ankomst nästa vecka. Under 10 dagar ska vi sedan ha dem under vårt beskydd - Blir ett ypperligt tillfälle att få visa upp ett så smått grönskande och vitsippeblommande Skåne :D Kalo Pasxa :) //Zanét |
Citat:
Ha en trevlig tur. Hälsa bergen och alla vargar och björnar från mig;) Och DEN osten är verkligen värd att vänta på:p :) epiros |
Ja kanske det!!!
Yvonne :) |
Citat:
Yvonne |
[QUOTE=Zanét]Önskar dig en riktigt trevlig resa, vistelse, påskfirande o allt annat trevligt som kommer i din väg ;) Kör försiktigt!
Tack jag ska ha det underbart , jag lovar!!! Ska så smått förbereda lite inför våra Atenvänners ankomst nästa vecka. Under 10 dagar ska vi sedan ha dem under vårt beskydd - Blir ett ypperligt tillfälle att få visa upp ett så smått grönskande och vitsippeblommande Skåne :D Kalo Pasxa :) Efharisto, episis Yvonne:) |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:12. |