Kalimera Grekland

Kalimera Grekland (https://www.kalimera.nu/forums/index.php)
-   Kafé Kalimera (https://www.kalimera.nu/forums/forumdisplay.php?f=52)
-   -   Forts på Vilken hundras etc (https://www.kalimera.nu/forums/showthread.php?t=7836)

Elisabet 2007-02-06 19:42

Forts på Vilken hundras etc

Hittade ett annat sånt där test... Vilken bil är du? flabb_flab

Fast jag kan ju inte påstå att jag känner igen mig i det svar jag fick:

I ur och skur är du en typisk blå Volvo V70.

Du är en bred och stabil arbetshäst, med säker blick för trygghet och komfort. Hederlighet är ett adelsmärke och du snålar inte på kvalitet, men du slösar inte heller pengar på onödigt krimskrams. Som vän står du fast när det blåser. Du vill lösa problemen på djupet, hellre än att bara skrapa på lacken. Akta dig bara så att du inte blir för präktig, lite stänk på kofångaren är bara nyttigt!

ENIAC 2007-02-06 22:27

Sv: Forts på Vilken hundras etc

Jag blev märkligt nog samma... och jag som är väldigt mycket anti-Volvo av mig dessutom. Känner inte heller igen mig riktigt i beskrivningen! Jag slösar VÄLDIGT MYCKET pengar på onödigt krimskrams:rolleyes:

Admirala 2007-02-07 07:19

Dette er altså meg:
Du älskar strålkastarljusets former och flärd. Vad som ligger bakom är du mindre intresserad av. Funktionaliteten får vika för yta och image. Kanske är du den trendigaste bilen på gatan - åtminstone hoppas du det. Du har inte mycket till övers för de inte lika glänsande garagekamraterna.
Passa dig bara så att du inte blir högfärdig. Det är ju ändå insidan som räknas!
Du är en högblank, mörkblå Alfa Romeo 156, utan en repa i lacken!

Hmmmm..... :o

Eva L 2007-02-07 07:51

Jag är en typisk SUV ständigt på väg och lite lerig och visst stämmer det till viss del men jag stannar också gärna hemma.flabb_flab

Eva

Zanét 2007-02-07 08:32

Citat:

Ursprungligen postat av Elisabet (Inlägg 73908)
I ur och skur är du en typisk blå Volvo V70.

Samma här :) ;) :o

//Zanét bye_bye

Frappe 2007-02-07 09:52

Citat:

Ursprungligen postat av Admirala (Inlägg 73938)
Dette er altså meg:
Du älskar strålkastarljusets former och flärd. Vad som ligger bakom är du mindre intresserad av. Funktionaliteten får vika för yta och image. Kanske är du den trendigaste bilen på gatan - åtminstone hoppas du det. Du har inte mycket till övers för de inte lika glänsande garagekamraterna.
Passa dig bara så att du inte blir högfärdig. Det är ju ändå insidan som räknas!
Du är en högblank, mörkblå Alfa Romeo 156, utan en repa i lacken!

Hmmmm..... :o

Jag är oxå en ALFA men roligas av allt är att jag verkligen gillar Italienskt och ALFA äger 2 Alfa 164 och 1 GTV som är hobby bilar _B-anana _B-anana

Camilla

LN 2007-02-07 10:35

En varmkörd Skoda Fabia kombi. HiHi Ang_elx
Lena

inkfish 2007-02-07 11:01

Jag blev också Volvo men det förvånar mig inte ett smack, visste det redan när jag läste Elisabets beskrivning.flabb_flab

I ett partiledartest före valet blev jag Maud Olofsson och det känns ju helt analogt med en präktig Volvo:D

Soldyrkaren 2007-02-07 12:31

Blev Alfa, jag. Trots att jag har en Volvo :)

Elisabet 2007-02-07 12:51

Citat:

Ursprungligen postat av inkfish (Inlägg 73984)
Maud Olofsson och det känns ju helt analogt med en präktig Volvo:D

Är inte hon mer en traktor flabb_flab

Även om jag har lite svårt att hitta egenskaperna arbetshäst, blick för trygghet och komfort och inte snål på kvalitet i min person, så måste jag ju säga att beskrivningarna är fantastiska!

inkfish 2007-02-07 12:58

Hon borde väl vara en cykel eller åtminstone en bifuelflabb_flab

Eva L 2007-02-07 12:59

Men tänk om Maud kör omkring i en liten läcker, röd sportbil.

Eva

Elisabet 2007-02-07 13:02

Citat:

Ursprungligen postat av Eva L (Inlägg 74008)
Men tänk om Maud kör omkring i en liten läcker, röd sportbil.

Det gör hon antaligen.

Athanasia 2007-02-07 14:05

Blev blå Volvo...och har blå Volvo.:)

nilam 2007-02-07 17:51

Blev också en högblank Alfa Romeo utan en repa i lackenflabb_flab
Malin

Ivi 2007-02-07 20:03

Citat:

Ursprungligen postat av LN (Inlägg 73972)
En varmkörd Skoda Fabia kombi. HiHi Ang_elx
Lena

Samma här! Gissa vilken bil vi har hemma? Skoda så klart flabb_flab , dock inte kombi utan lilla Felicia :) som inte tillverkas mer snyft_drop

Ivi

Riitta 2007-02-07 20:18

Skoda blev jag också:D Hade helst blivit röd Ferrari:D

Riittabye_bye

Hellen 2007-02-07 20:28

Även jag blev Skoda, men med de frågorna kunde man ju blivit vad som helst, vad väjer man av fyra, fem alternativ som inte stämmer alls? En av få frågor jag vet att jag svarat "rätt" på är nödutgången på baren.
Jag måste ha nägot fel i inställning på min dator, för all text längst till höger i testet försvann. Stod det något viktigt där?:rolleyes:

//Helén- som för några veckor sedan gjorde ett personlighetstest i arbetet, det var äckligt vad bra det stämde:eek: flabb_flab

Janérik 2007-02-07 20:35

Citat:

Ursprungligen postat av Hellen (Inlägg 74060)
Jag måste ha nägot fel i inställning på min dator, för all text längst till höger i testet försvann. Stod det något viktigt där?:rolleyes:

Nja, det är väl knappast så att du har en felinställning i datorn om sidan visas på ett felaktigt sätt, då är det sidan som är felkodad så den inte visas rätt i alla webbläsare, jag hade samma fenomen och har inga felinställningar i min dator, den är ställd precis som jag vill ha den.

Mvh Janérik (Citroen C5)

Eva L 2007-02-08 05:32

Samma här texten kapades men jag utgick från att det bara var en ändelse som försvann.

Eva

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:29.