![]() |
Känns bra..
Det är otroligt skönt att se när nedräknaren har kommit ner under 100 dagar,längtar.....;) /Phia
|
Sv: Känns bra..
..2dagar 23 timmar och 46 minuter!!!!_B-anana
..och i Aten är det 14-17 grader....Perfekt för en VÅRRESA!:D Lissi - som snart tar fram lilla resväskan |
Citat:
Men jag gläds faktiskt med er, Lissi o Clas flabb_flab. Ha en riktigt skön resa, och kom hem med härlig berättelse till oss andraklapp_klap. bye_bye Abi |
Citat:
Ha det underbart i Aten nu och njut så mycket du kan:D p.s hälsa Grekland;) |
Visst är det härligt.:D
Och med lite resfeber? Min nedräknare var där för några dagar sedan med. (89) Lissi - Trevlig resa!;) Lotta |
Ni har det bra ni ;) själv har man 185 dagar kvar snyft_drop Mvh Sussie
|
Men ni som har sena resor på året har ju era kvar när alla vi andra har gjort våra Greklandsresor för året;) 185 dagar..när är det då??
Lissi |
Citat:
För mig är sommaren verkligen ett oskrivet kort! Med lite tur får jag semesteransökan beviljad så "tidigt" som i maj, sen får vi se. Ska gifta mig i augusti, så det blir förmodligen semester efter bröllopet. Lutar antingen åt en bröllopsresa med ö-luff i Grekland (för fjärde gången) eller tre veckor i Malaysia, östra sidan, Perenthian Islands eller Tioman Islands, med en avstickare till Borneo ... snacka om kontraster! Vad skulle ni ha valt? ;) |
Citat:
För MIG personligen skulle valet varit lätt...GREKLAND.Men det är för jag inte gillar de olika kryp som finns mer av i Malaysia..så gillar jag inte hög luftfuktighet heller...Sen är grekiska öarna SÅ härliga i aug september..Ni får säkert underbart VART ni åker och bröllopsresan ska väl kanske vara lite speciell;) ..så för er kanske Malaysia blir bäst....Svårt att råda... Lissi - som åkte på bröllopsresa i Aten |
Citat:
// Helén |
OK..vi åker 31 juli på liten luff så då har vi 164 dagar till den resan...;)
Jag har ingen nedräknare till den resan... Men vi har ju en härlig sommar hemma innan dess hoppas jag! Min drömtid att åka skulle annars vara i oktober de 2 första veckorna...DÅ är det underbart i Grekland! Men är man lärare så är det DYRT att åka då snyft_drop Lissi |
Trevlig resa Lissi till "mitt" Athen. Synd bara att vi "byter" av varandra och inte var samtidigt!
Camilla |
Det är närmare bestämt den 19 augusti :o betalt och klart 2 veckor _B-anana min semester skulle vara arbetsgivaren tillhanda senast 15 februari :eek: så man hade ju inte så mycket att spela på s.a.s.
Men som sagt vi har ju vårat kvar när några av er redan kommit hem flabb_flab Ha det gott /Sussie bye_bye |
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:05. |