Citat:
Ursprungligen postat av AnnaThompa
HEJ!
Snälla hjälp. Skulle ni våga ta en sistaminuten till Lesvos/Mytilinnii ospecat???!? Man vet ju inte alls vart man hamnat o man vill ju ha nära till vatten 
|
Då är motfrågan hur nära vatten ni vill hamna ? Nu vet jag inte hur alla hotell ligger exakt, de tre arrangörer i Sverige som flyger till Lesbos. Men orterna Molyvos, Petra, Agios Isidoros/Plomari och Anaxos ligger ju alla precis vid havet så om det bara är skillnader på något hundratal meter eller så är det ju ingen "risk" att en ospec.resa blir något negativt. Däremot boendet är ju en helt öppen fråga som inte blir besvarad förrän ni blir avprickade på listan efter ankomsten vid flygplatsen. Okej, det finns ju några få alternativ där man kan få specificerat hotell på ospec. men jag antar att de går åt oerhört snabbt. Kolla asteriskerna varje gång arrangörerna publicerar nya ospec. som blir tillgängliga.
"Sämsta" stranden har jag förstått är den i Molyvos. Absolut bästa finns i Agios Isidoros där jag badkrukan "besegrade havet" och föll pladask (inte bokstavligt) för vad badande verkligen betyder för uppelvelse och avkoppling. Den stranden var helt fantastisk och vad den som
verkligen uppskattar
allt man kan göra i vatten säger, är den bara att gratulera.
Lesbos, bra bad ? Ja !
Hasse