Visa ett inlägg
Gammal 2007-08-23, 18:52
Ingrids avatar
Ingrid Ingrid är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2005
Standard Sv: Var skall man bo??

[quote=Stina;103297]
Har tittat på två andra orter på Karpathos, nämligen Arkasa och Finiki.
Vill gärna ha lite åsikter om dessa två orter...
Stranden St.Nicholas ser väldigt fin ut och precis vid den ligger ett pensionat som heter Glaros, någon som bott där kanske??

Har ju tidigare fått tips angående Kyra Panagia också, men jag vet inte riktigt..har ju bara sett bilder men det verkar så väldigt brant i området, lite ravinkänsla.
/quote]

Hvis du vil ha fred og ro, utsikt til havet og vakker natur, vil jeg anbefale Glaros, som du ser på bildet til Inkfish fra Ag. Nikolaos. Her er det fine studios og en bra taverna. Flere norske stamgjester her (som var godt voksne), de viste meg rommet sitt, var kjempefornøyde og fortalte at det var veldig hyggelige eiere også. Vil tro at det bare er havbruset du hører om natta her Og herlig å bare kunne rusle ned til stranda og ta seg et morgenbad. Og så er det jo ikke veldig langt å gå inn til Arkassa. Her vil du også kunne se sola som går ned i havet Det savner jeg i Pigadia faktisk.

Kyra Panagia er jo et flott sted, men bratt er det der, som du sier. Og siden det ligger østvendt, blir det tidlig skygge her.

Tror jeg ville valgt Glaros av disse to stedene, hvis jeg var deg. Jeg har telefonnummeret dit, hvis du er interessert.
Svara med citat