Citat:
Ursprungligen postat av Janérik
Tycker jag känner igen det där från något tidigare år då du ändå åkte till Grekland.
Missa inte att Apollo flyger från Skellefteå till Rhodos i år, minns dock inte vilken tidsperiod. Det är inte så jäkla roligt att övernatta på Arlanda med den lilla.
Mvh Janérik
|
Ja något år blev jag hemma hela sommaren men det är rätt länge sedan. Du har nog rätt det brukar bli en tur till Grekland trots intentionerna att avstå.

De sista två åren har det blivit resor både till Brasilien och Grekland. En del beror på hur stor andel resandet får ta av min budget samt hur mina små tillgångar förräntar sig. Visst kan Skellefteå var intressant men Rhodos känns inte som någon trevlig ö att börja ö-luffen på. Kanske jag har fördomar men det känns stort och krångligt å andra sidan är det alltid enklare när dottern är med eftersom hon kan språket. Om dottern och den lille följer med känns Patmos och Fourni som bra öar. På Patmos Garden finns det bra egna matlagningsmöjligheter och de har en fin trädgård med pool. Den ålder E har då passar säkert utmärkt för att glida runt med honom i poolen. Jag har själv övernattat några gånger på Rest and Fly och tycker att det även kan fungera bra med småbarn. Har ni tagit med barnbilstol till dottern eller har ni lyckats få taxi med stol i?
Eva