........just de, man kan gena från Ladis å Pantheon å komma fram vid supermark-affärn strax nedanför Pelagos......Sen bygger dom ett nytt komplex i u-form mellan Hatzidakis(supermarketen) och Hotel Parasol, men det var inte klarrt när jag var nere, fast det jobbades på det....

Det byggs och donas en hel del på öa,den lilla pluttiga minibadstranden som låg alldeles nedanför diskoteken är numera borta.Där såg man tidigare en och annan grekisk madam fukta kroppshyddan......
Nu ligger det stora stenblock där som antagligen är menade som nån sorts vågbrytare.....Fortsätter man från där mot stadsstranden, så breddar dom näset som ligger alldeles nedanför den Italienska Administrationsbyggnaden.Det ska visst bli nån sorts marina där.
Lekparken som låg vid Italienska kåken är helt väck och ersatt med plattor, det var lite synd, tycker jag..Fast man ser den nyrenoverade Italien-kåken bättre med sina arkader...Tydligen är barnens plejs förflyttad upp på bergssidan nånstans.....Alla skrotbilar är visst också insamlade, har jag hört, men gammaldaxa soptippen med världens bästa läge var kvar där den låg......
Oj, det bidde en riktig katalog-aria här......bäst ja drar te jobbe....

Mvh,
Mikke