Visa ett inlägg
Gammal 2008-01-03, 20:00
Ias avatar
Ia Ia är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Flygbiljettpriser och val av resmål

Ja da havner vi, jeg og min sønn, på omtrent de samme øyene som dere Robban. Det blir bare oss to denne gang da elstejenta har fyllt 18 og har bestemt seg for å reise på egenhånd med to venninner til Skiathos...... vet ikke helt hva jeg føler , men får håpe det går bra..

I vår grovplanering hadde vi kommet frem til at vi gjerne vil til Milos, amorgos, folgandros, sifnos & serifos....Dette blir jo rent for mye.. så vi må begrense litt og ser jo at selv om disse øyene ligger forholdsvis nære hverandre så er det ikke like enkelt med ferger i mellom... , Ja og så syntes "guttungen" at det ble litt vel mange små og "øde" øyer (han ønsker masse liv og rør....

Vi dropper Folgandros, eller kanskje vi er nødt til å droppe Amorgos siden den er så vanskelig å kombinere...?
og etter å ha lest ditt inlegg Janne så dropper vi serifos også...
I går kveld..(til langt på natt) satt vi med hver vår kalimera-cd og tittet og Nicolai ønsker seg nå Ios..

Grunnen til Amorgos var rett og slett at det er billig å reise fra Oslo til Kos.., og derifra gikk det båt til Amorgos (dog sent på kvelden) slik at vi kom oss "inn" i kykladene...

Men derifra klarte jeg ikke å finne ut om det gikk noe videre til Ios el. Milos..., noen som vet?

He-he.. ja det skal ikke være lett blandt så mange flotte øyer, men som før nevt dette er halve morroa!

Så nå ender vi altså opp med Ios, Milos og Sifnos + en liten en til..

Hjem fra Athen 10 Juli er det eneste vi har bestilt.. 815 kr. pr. stk med
Norwegian!!

Endelig blir det Hellas igjen , i fjor ble det Kroatia med et barn og Tyrkia med det andre og det ble slett ikke det samme
Ia
Svara med citat