Visa ett inlägg
Gammal 2008-01-11, 09:34
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Inställt flyg!

Citat:
Ursprungligen postat av ciakoohler Visa inlägg
.Båda gångerna var det så att när jag ringde och undrade vad som hänt ,så sa de att tiderna ändrats ( i julas med 10 min).I övrigt var allt som det skulle .
Jag har pratat med Sterling idag igen och jag får svaret att det är BÅDA flighterna som är helt inställda, orsak visste de inte där hon satt i STHLM. Det kan vara indraget plan i Sterlings planering, dvs att planet ska flyga nån annan stans,eller att det är Atens flygplats som dragit in tillstånd för start-landning. Hon visste inte och för MIG är skälen ointressanta. Jag sa att nästa år på februarilovet flyger vi INTE med Sterling eftersom det var exakt samma sak förra februarilovet.
I turordning tas alla ombokningar så alla inställda flyg i januari bokas om först sen alla i februari och det är en central i Köpenhamn som bokar om så den jag talade med kunde bara beklaga, inte hjälpa mig. Det är tydligen vardagsmat och väldigt ofta förekommande att detta händer och det sa hon ju den vänliga tjejen jag pratade med att det är alltid lågprisbolagen som drabbas mest av detta med ändringar och DET vet man ju när man bokar, även just dessa biljetter inte var extremt billiga.

Så det är bara att vänta tills 2 veckor innan då jag får besked.

Lissi
Svara med citat