Sv: Regelvidriga smygavgifter
Hej
Jag har bokat en resa med Sterling hem från Aten i sommar. I.o.f.s billig men inte alls så billig som det verkade när jag loggade in och började och beställa.
Jag hade tänkt att skicka epost till Sterling och klaga på detta , men jag kan inte hitta någon epostadress på deras sida. Är det någon som vet epostadressen till Sterlings kundtjänst? Jag tänker tala om för dom att, OK dom är billigast nu, men den dagen som någon annan tillhandahåller en bättre/billigare transport för oss till Grekland så kommer jag inte ens att fundera på att flyga med Sterling som jag inte anser som seriösa längre. Billig och oseriös markanadsföring tycker jag inte hör resebranschen till. Jag har rest med Sterling ett otal gånger tidigare och har inte mycket att klaga på, men nu tycker jag att dom har gått över gränsen med sina avgifter, som kommer på efter man börjat beställa.
Kirios
|