Visa ett inlägg
Gammal 2008-03-09, 20:54
Hellens avatar
Hellen Hellen är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2005
Standard Sv: Kostnadseffektiv övernattning i Aten

Har ägnat en liten del av helgen till att väga för och nackdelar för än det ena än det andra och slutligen det tredje alternativet

Där ingår bl.a. faktorer som "att ta en natt på flygplatsen" Jo- Vi har gjort det förut, många gånger. Mc Donalds soffor är mycket mjukare än de grekiska sängarna, flygplatsgolvet bara något hårdare än en traditionell grekisk säng.

Jag tittade även på inrikesflyg, men vad jag kan se så är det ingen skillnad i pris mellan morgon och kvällsflyg till de öar (Kykladerna) som vi vill till.
Ju mer jag planerar och letar desto svårare blir det att bestämma vilket som blir bäst, i slutänden skiljer det tot. ca 4000 kr för 4personer på de olika alternativen, pengar som jag hellre äter/dricker/reser, än sover bort.
Mitt stora I-landsproblem just nu är att jag inte vet om jag skall chansa på att det blir fler kvällsavgångar med båt i slutet av juni, men det borde det göra tycker jag.

// Helén

Senast redigerad av Hellen den 2008-03-09 klockan 20:57. Anledning: Skrev flygplansgolv istf. flygplatsgolv (en viss skillnad)
Svara med citat