Citat:
Ursprungligen postat av gunos
. Jag hade läst en hel det mindre positiva omdömen om Leros. Självklart åkte vi även dit och hittade en liten pärla. Efter årets ö-luff till småkykladerna och Amorgos, där ni och självklart Janne har stakat ut vägen så måste det nog bli doddarna och framför allt Lipsi ( där solen aldrig ler eller hur det var ).
Eller är det bara jag som är lättpåverkad?
Gunnar
|
Leros er ei spesielt fin øy etter m i n smak og

- når det gjelder Lipsi, som vi besøkte for første gang i fjor høst, så er det en liten perle, v i likte oss kjempegodt der
Selv om vi som leser og skriver i Forumet her har det felles at vi er glad i Hellas, så er vi ellers like forskjellige som alle andre (som ikke er spesielt glad i Hellas) og ønsker forskjellig innhold i feriene våre.
Jeg har selvsagt også blitt påvirket av det som skrives her, og er glad for mange gode tips

- men, først når jeg er blitt "kjent" med den som skriver, slik at jeg vet at det er sannsynlig at vi ønsker samme omgivelser/opplevelser i ferien fester jeg lit til tips og advarsler

Kari
- som pakker kofferten om 4 uker - da er målet Amorgos + et par småkyklader igjen