Visa ett inlägg
Gammal 2008-04-29, 23:20
Elisabets avatar
Elisabet Elisabet är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: fulla tonåringar i skiathos

I Skiathos stad finns det ett stort och varierat nöjesutbud med många klubbar av alla slag och för alla åldrar. Det finns ställen för tonåringar, men många fler ställen för 30, 40, 50, 60 och 70 plussare och de flesta turister är "mogna".

Några stränder har ett nöjesutbud riktat till tonåringar. Banana Beach är mer känd för att vara nudiststrand och de flesta som åker dit har passerat tonåren med råge. De yngre som är där är oftast i par.

I högsäsong kan det hända att Banana även är en partystrand, men så var det definitivit inte när vi var där. Det finns en annan strand som är känd som ungdomsstrand, jag kommer tyvärr inte ihåg namnet just nu.

Med så många underbara stränder som ön har, så räcker de till för alla och särskilt på norra kusten finns det stränder som är lugna även i högsäsong.

Det ni söker finns på Skiathos, men några ställen kan ni ju undvika. Bland annat finns det en (i mitt tycke) HEMSK cocktailbar i trappan bakom gamla hamnen. Vi var tvugna att gå igenom den någon kväll. Då blundade jag och höll för öronen Å andra sidan vet jag att många tycker den är mysig, det kanske ni också kommer att tycka.
Svara med citat