Visa ett inlägg
Gammal 2008-05-11, 18:50
Hasse Hasse är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Boka solstolar

Jag vet inte om jag......

1. Kanske irriterar någon ?
2. Har missförstått denna tråd ?
3. Har totalt annorlunda åsikt än alla er andra ?

En familj som agerar som det beskrivs och som "bokar" solstolar i ottan en morgon eller t.o.m kvällen före, de kan väl få ha sina solstolar utan att någon annan behöver lägga sig i ? Om de har så stort intresse i att ligga vid poolen så kan de väl få göra det ? Min personliga åsikt är att det finns så oändligt mycket annat att göra i Grekland än att binda upp sin tid så mycket vid poolen. Visst kan det vara rätt gott att slappa vid poolen men nog lär det väl finnas andra solstolar någon gång under dagen än just de som "extrema familjen" har lagt beslag på ?

Eller är det bara så att stolarna vid poolen är gratis och de vid stranden inte ?

Jag har aldrig sett någon/några som lägger beslag på solstolar som det beskrivs här men visst har jag sett de som spenderar hur många timmar som helst vid poolen. Det är inte där jag vill spendera min semester och nog finns det väl som sagt någon eller ett par stolar en annan tid på dagen ?

Kanske är det så att denna familj kanske kan få ha sin åsikt för sig själv, varför bry sig egentligen ? De lär inte gå att övertyga om någonting annat än vad de redan har bestämt sig för ?

Hasse
Svara med citat