Hahaha. Låter som jag då

Jag fick en värmemadrass till sängen i present en gång. Den var en fullträff!!! Sover med full mundering(inkl.dubbla strumpor!!)+täcke o filtar när andra klagar över hur varmt det är. Men i Grekland kan jag erkänna,DÄR fryser jag INTE!!! Sommar i sverige innebär att jag sitter i bilen med värmen på o gnäller över kylan när vi t.ex är ute o grillar o det är sådär 25 C.
Ja.paxos o antipaxos e 2 favoriter till(hade glömt att jag varit där),men Kefalonia som jag tyvärr bara varit på en dag bara finns där o bara väntar på mig.Dit går nog resan nästa år om jag får bestämma. Hade helst åkt dit i år men e rädd för att det blir ett sånt ställe jag bara inte kan släppa så lätt sen,som Korfu. Så jag har dragit ut på det i flera år. Fick sett en hel del på Kefalonia,men jag behöver mer tid där,för jag såg flera stränder från bussfönstret som jag bara måste få bada i. Lefkas har jag varit på väg till flera ggr,men alltid har nåt kommit emellan. Men än ska jag inte dö,vad jag vet,så nån fler öar ska ja väl hinna avverka. har redan planerat min ålderdom trots att det är sådär 37 år tills ja går i pension;jag ska ha en olivodling/hus i en olivlund på Korfu eller på nån annan av joniska öarna.får väl se hur det blir med det. Hittade faktiskt en gammal nerlagd "olivfabrik" utanför kassiopi på korfu till salu på Blocket i vintras. Det hade varit nåt!