Visa ett inlägg
Gammal 2008-07-30, 17:28
anne anne är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Varning för restaurang Enplo i Chania

Vi var på den restauranten i Chania i 1999.(Kjente meg igjen da jeg såg bildet.)Vi var 9-10stk.som ble lokket/lurat inn.Under bordet vi satt ved,fant jeg en liten dameveske med en mobiltelefon og en nøkkel i.Jeg visste jo fra før at grekerne er så ærlig så jeg leverte den til kelneren som igjen viste innholdet til en annen kelner.Synes de såg litt "lur" ut og tenkte med det samme:tenk om de beholder det selv.Stakkers dame som kanskje ikke får tingene sine igjen.Det var jo muligens en hotelnøkkel?Noe svar på det har jeg selfølgelig aldri fått.Heldigvis hadde vi spist et annet sted,så vi tok bare en drink/brus.Husker ikke hva vi betalte,men de hadde plusset på endel drakmer for musikken!Det nektet vi å betale,vi hadde jo ikke bestillt noe musikk,ikke hørte vi mye fra der vi satt heller.De ble selvføgelig veldig sure,jeg synes det var litt ekkelt,men er glad i ettertid at vi ikke betalte når jeg leser her hva slags folk de er.Mener jeg har lest negative ting om de før også.Dit skal vi aldri igjen,men skal nok gå forbi bare for å gå forbi...
Svara med citat