Visa ett inlägg
Gammal 2008-07-31, 08:28
puttelinos avatar
puttelino puttelino är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2006
Standard Sv: Sevärt mellan Igoumenitsa-Patra?

Hej igen...hehe

Förstod nästan att du var grek pga namnet.
Vi skall ha våran son 16 o hans kompis med oss 18,så att ha stol kanske är bäst.Då kan man ha lite "span" på dom...hehe.
Känns så tråkigt att lägga mkt pengar för en säng,men hur är det me duschar etc,finns det dusch även när man inte har hytt?

Vi skall ju direkt till Aten o sen ut till Aegina.
Vi räknar med att åka hem nån gång i början av september,så 4-5 veckor är vi nere. Hur länge skall ni stanna?

Vi bor i Göteborg.

Hälsn Kattis o Stellios

Citat:
Ursprungligen postat av kozko Visa inlägg
Jag är halvgrek från min fars sida. Min fru är helsvensk men känner sig halvitaliensk då hon bott där länge. Gissa om vi "krigar" om vilket land vi ska åka mest till

Jag har rest i hytt EN gång med mina föräldrar. Resten (3-4 ggr) har jag rest med "flygstol". Och JA det står man ut med. Just för att det är så hutlöst dyrt med hytt. Man tillbringar väl inte så mkt tid ändå i sin hytt. Går ju mest runt, solar, dricker en kaffe osv. Men vi åker ju i vanliga fall till Patras med båten o då har vi ju bara 4 mil att köra sen för att vara framme. Hemvägen kan ju vara jobbigare om man har svårt att sova sittande. Jag personligen tycker dock ABSOLUT att det är ett bra sätt att resa. O som sagt: du sitter ju inte på sätet hela resan utan du går runt o "minglar", eller hur?!
Vi betalade ca 4500:- för 2 pers + bil TOR i flygstol. Även det är dyrt tycker vi. Så 8000 är sanslöst dyrt

Jag måste fråga: Varifrån i Sverige startar ni? Vi är från Skaratrakten

Om du tycker det blir för mycket privat info så här öppet kan du ju PM:a eller maila.
Frågorna hopar sig : Hur länge ska ni vara nere?

Vi säger detsamma: Trevlig resa!!
Svara med citat