Visa ett inlägg
Gammal 2008-08-06, 02:22
theresa theresa är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008
Standard Sv: prisnivån Skiathos

Kom hem från skiathos i går 4 aug... längtar tillbaka något otroligt...visst var det dyrt på vissa ställen,men över lag så tyckte jag inte det var så förfärligt dyrt. Jag åkte på ett sjukhusbesök,fick pencillin...besöket kostade 50 euro och pencillinen kostade 15 euro....sist jag köpte pencillin hemma så kostade det 350 kr så det var billigare än hemma...nere vid gamla hamnen så har dom happy hour varje dag mellan 17-21 så vi köpte våra drinkar för 5 euro varje dag,men det gällde inte vid seven steps....där fick vi drinkar för 10 euro...och uppåt men det var det värt mysigare ställe får man leta efter

Vi köpte ön´s godaste gyros på ett krypin i gränden..No Name..jätte billigt,2 gyros 2 strips 1 flaska retsina för 6 euro...jätte billigt,kan verkligen rekomenderas.. super gott och jätte billigt..

när vi skulle hyra bil för en dag gick vi runt lite och frågade om priser,ving tog 70 euro för en dag på avis,när vi frågade själva på avis tog dom 65 euro,hertz tog 60 euro så vi hyrde där..

Men hyran för solstolarna var lika överallt 8 euro.

Vi unnade oss allt vi ville men hade ändå pengar kvar när vi åkte hem,dyraste stället vi åt på var windmill...men det visste vi redan innan att det skulle vara dyrt,men jag ville fira min 40 årsdag där så det var värt varenda öre....jätte god mat,billigaste kostade 16 euro dyraste 25 euro.

Men det går hitta god mat och dryck för rimliga priser bara man letar...
Svara med citat