Jodu Kastas! Vi är fler som vill kolla än de som förstör!!! Tyvärr är det de som utmärker sig... Tror inte att de är där för fotbollen...
Tyvärr finns det idioter överallt!!!
Jag försvarar absolut inte på något vis att det i det här fallet handlade om SK Hammarbyfans... TVÄRTOM! Jag blir skitförbannad och ledsen när det förekommer såna här dumheter överhuvudtaget! Det är ofta "fjortisar" som vill slåss, och har ingenting med fotboll att göra! Första grejen de skickade in var efter att Bajen hade kvitterat (1-1), så det finns ingen logik i det de håller på med!! Å sen kastade de smällare mot polisen! Ja, det är ingenting som jag eller andra RIKTIGA Hammarbyare står bakom! Man såg hur andra hm.. "ogillade" det andra hade gjort... Mycket känslor...
(Domaren (Martin Hansson) dömde en felaktig straff för ajk, visst är det surt, men men....)
Personligen så tyckte jag att de skulle ha brutit matchen! Med poängavdrag till Hammarby eller vadsomhelst!!! Jag hade inte blivit förvånad/besviken om det hade blivit så.
Men å andra sidan... då hade jag aldrig fått se Suleyman Sleymans första allsvenska mål... Å det unnar jag honom!!! Big Time!

Han var även hjälte i förra matchen, när han räddade Hammarby genom att skjuta bort en boll från mållinjen..
Nä, nu är det nattinatti....