Visa ett inlägg
Gammal 2008-09-02, 10:16
JohnSs avatar
JohnS JohnS är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2006
Standard Sv: Vilken by/stad är mysigast att bo i?

Citat:
Ursprungligen postat av Joanna karlsson Visa inlägg
Ett helt ok hotell. Dock tycker jag att receptionen brast i säkerhet. Man skulle lämna nyckeln i receptionen när man gick ifrån rummet...men det var inte alltid någon som satt där...så man kunde i princip ta vilken nyckel som helst.
Däremot var servicen urusel på de tavernor vi var på...ingen som frågade om maten var god, eller om man ville ha mer att dricka etc...På ett ställe fick vi till och med be om menyer...
Jeg holdt på å si: Velkommen til det Hellas så mange av oss elsker!

Er det ikke fantastisk å bo på et sted hvor det ikke er behov for mer sikkerhetstiltak? For jeg går ut fra at det ikke hendte noe ubehagelig på grunn av at nøklene var så lett tilgjengelige, og at dere ikke hørte om noen andre som ble utsatt for noe heller? I så fall har dere vært meget uheldige.

Og en taverna hvor man får sitte i fred til man selv gir uttrykk for at man ønsker kontakt? De aller fleste steder er jo betjeningen vennlige og imøtekommende når gjestene tar initiativ til å prate med dem, enten det gjelder maten eller helt andre ting man ønsker å snakke om. Men det varierer hvor mye initiativ de tar selv, mange er redde for å virke påtrengende hvis de ikke blir oppmuntret.

Så jeg synes det høres ut som om du har rett og slett har opplevd det Hellas jeg aldri får nok av!! Og til våren blir det Lesvos og Plomari-området for oss også!!

Vi er bare kjent på nordsiden av Lesvos fra før, og for oss er det Petra og Hotel Michaelia som gjelder!!
Svara med citat