Citat:
Ursprungligen postat av Sassa Ö.
Är det någon som flugit med Iberworld..?Vårens Apolloresor från Umeå går med detta för mig okända flygbolag...Berätta allt ni som vet.. 
Sassa
|
Hei.
Vi reiste med Iberworld tur/retur Kreta i juli. Dersom du er rundt 150/160 cm blir det sikkert en grei reise. Jeg er selv 170 cm, min datter 178 og min mann 195, vi satt VELDIG trangt. Passageren på setet forrann min mann måtte sitte i "crash" stilling (stakkars mann) under hele turen. Bordet kunne ikke min mann ta ned fordi bena hans var i veien. Vi ble bedt om å kontakte Apollo før hjemreise, noe vi gjorde, og fikk beskjed om at vi måtte snakke med flyplass personalet ved hjemreise for å få plasser med bedre benplass. På flyplassen fikk vi beskjed om å snakke med flypersonalet, og flypersonalet kunne ikke gjøre noe. Ikke var det så mye å gjøre heller. Alle radene utenom ved nødutgangene er like trange og de fleste mennesker i dag er jo over 160 cm lange. De fire timene på flyet ble veldig lange, men ferien var deilig alikevel. Vi kommer til å unngå Iberworld i fremtiden.
Håper dere får en fin tur.
Hilsen Anita C.