Visa ett inlägg
Gammal 2008-10-14, 23:30
Fenalena Fenalena är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: känner ngn till Kamelia ?

Hej och tack alla för svar/tips om boende osv.
Hmmm jo ur badsynpunkt tror jag nog oxå på La Plage plus har funnit en del trevliga rek ang det hotellet men uteplatsen m markterass ser ju så nice ut på bilden på Kamelia...vill gärna ha en lite större markterrass och lite skön em/kvällssol vilket det verkar vara där ? Det kan väl inte vara så långt ändå till lilla hamnen i Kokkari plus the square osv verkar ju ligga jättenära. Bra på kvällen om man e trött liksom. Strandmässigt lockar mer Lemonakia o Tsamadou mfl stränder utanför stan mer än "bystränderna" de verkar för blåsiga. Kanske alla stränder är blåsiga i Kokkari pga nordläget. Sonen är större nu så det funkar nog men...börjar ju nu fundera smått på ett åka till Kefalonia / byn Skala istället ? Samos skall jag givetvis åka tillbaka till men kanske inte sommarn 2009. Oj oj beslutsnojja...fast det är lite kul att hitta fler ställen som lockar o med bra priser ! Älskar att planera o fantisera nästan lika mkt som å resa, ha ha.
Tur att jag bestämmer resmålen i familjen - skulle aldrig klara att ngn annan planerade semestern :-) det vore bara fööör tråkigt. Min semester har redan börjat för sommar 2009 - the BIG plan ! som aldrig följs så väl på plats men kul har jag ! Resten av fam fattar ingenting - de vill bara till stranden eller nåt ! ha ha
Svara med citat