Visa ett inlägg
Gammal 2009-02-09, 16:41
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin

Reg.datum: nov 2004
Standard Sv: Amorgos - forhåndsbooke bosted ?

Citat:
Ursprungligen postat av solsol Visa inlägg
Amorgos har lenge stått på vår ønskeliste - og nå er turen kommet til denne øya.
Grattis.

Citat:
Så da er jo spørsmålet - bør vi booke rom på forhånd - eller kan vi regne med at det vil stå romutleiere på kaia midt på natta ?
Ni kommer när högsäsongen börjar ta slut så det är svårt att säga om det ät lätt eller svårt att hitta rum. Om det hade varit ett "vanligt" år skulle jag nog sagt att det är bäst att boka i förväg, men ingen vet hur det blir i år med tanke på finanskrisen. Det kanske finns hur många lediga rum som helst. Jag skulle hur som helst boka i förväg eftersom jag inte gillar att leta rum mitt i natten, eller följa med någon rumsuthyrare, det är inte lätt att se hur boendet är när det är mörkt.

Jag vet tyvärr inget om hotellen du nämner.

Citat:
Ps. Vi har ferie i 16 dager - vet ikke om vi blir hele tiden på Amorgos - det kommer nok an på hvor godt vi liker øya. Litt fristende å prøve en av Små-kykladene også - noen anbefalinger ?
Det beror på vad ni vill se och göra, är stränder viktigt passar Koufonissi bäst, vill ni uppleva Grekland på riktigt åker ni till Schinoussa (finns bra stränder där också) eller möjligen Donoussa. Iraklia tycker jag ha tappat lite av sin charm under senare år, tyvärr.
Svara med citat