Har bott både på Veronica och Villa Angela.
Bodde på Villa Angela Juni 07 och tyckte verkligen om det charmiga lilla hotellet och familjen som driver det.
Vägen som går utanför är ju inte stor, ingen motortrafikled direkt men mkt trafik, bilar, charterbussar, mc mm mm. Och man såg ju skräck exempel tex en messande mcförare med matpåsarna på styret och hjälmen hängandes på armen. Inga ögon på trafiken och människor runt omkring.
Vi ska tillbaka till Villa Angela i Sep, 2 veckor.
Har aldrig varit där med små barn. Sist vi var där var bara ena sonen med och då 16 år gammal. Han hade urtråkigt i 2 veckor.
Denna gång åker bara maken och jag

Det är ju inget håll i gång ställe direkt och det är väl därför jag älskar Votsalakia så mkt.
Stranden nedanför hotellet är stenig så badskor rekomenderas verkligen. Djupt blir det ganska snabbt.
God mat hittar man överallt.Priser som i Sverigen ungefär.
Eftersom ni har så små barn skulle jag tipsa om att ni bor en trappa upp med tanke på trafiken.Så lätt hänt att de springer ut på gatan. Finns ingen grind vid varje terass att stänga.
Jag älskar i alla fall byn och hotellet och längtar så tills det är dax att sticka i väg.
Hyra bil, sist hyrde vi en stor minibuss och det var dyrt, bokade hemifrån den gången eftersom vi var så många. Vad de tar på plats där nere vet jag tyvärr inte.
Hoppas ni får en härlig semester.
Själv längtar jag till våran