Ämne: Norwegian !!
Visa ett inlägg
Gammal 2009-04-17, 11:16
Joppan Joppan är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Norwegian !!

Citat:
Ursprungligen postat av Joppan Visa inlägg
Måste få berätta nåt.... vet inte vad jag skall kalla det men iaf.
Jag bokade 3 st platser på planet och betalade extra för det. Fick bekräftelse på att det var bokat dessa. Sedan gick det 1 vecka eller nåt så kom det ett mail att dom hade flyttat på oss på 3 olika ställen i planet! Höll på gå i taket, ringde upp och dom var lite nonchalanta men lovade byta till nåt likvärdigt och då hamnade vi bakom vårt sällskap helt ok.
Fick ingen ny bekräftelse på det och ringde igen, talade med en jättetrevlig tjej denna gång ingenting var gjort!! Då fixade hon dessa platser till oss och skickade bekräftelse. Puh allt var ordnad för nedresan, TRODDE JAG JA! Då blev det samma procedur för hemresan då var jag riktigt less, det ordnade sig sådär fick sitta med varandra iaf. Grejen var att jag betalade extra för platser som jag aldrig hade bokat egentligen, dom kunde inte göra nåt utan man var tvungen att skriva ett brev till dom och det kändes inte som att man ides lägga energi för dessa pengar så det får gå men jag kommer aldrig mer att boka och betala platser på Norwegians plan.

Vi hade bokat rad 1, och jag förstår om det kommer någon som behöver just de platserna pga småbarn eller handikapp eller nåt men dom liksom bara flyttade på oss utan förklaring.

Nu har fått gnälla lite men vi får nog en trevlig resa ändå

/Joppan
Varför jag jag reklam för Norwegian !!!????
Det var väl inte det jag direkt gjorde eller hur!?
Ta bort detta för jösse namn
Svara med citat