Visa ett inlägg
Gammal 2009-05-15, 09:23
KatarinaTs avatar
KatarinaT KatarinaT är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2008
Standard Sv: Kanske Skiathos, men var?

Citat:
Ursprungligen postat av Oliv-ewa Visa inlägg
Men hallå där.... att få åka från flygplatsen i Skiatos, utan att släpa på resväskorna själv, gå direkt till en buss, koppla av totalt och sen få resväskorna körda o ställda utanför hotelldörren är ju kanonservice!!

Läste dessutom en kundundersökning häromdagen som visade att Apollo förbättrat sin service enormt när det gällde klagomål. Dessa minskat markant efetrsom de som klagat på plats får förbättringar direkt på plats! Apollo låg 1a där, jämfört med andra resbolag.
Ja, det är bra OM du vet när och var de ställer väskorna. Och om du hittar själv till hotellet. Vi blev bara tillsagda att vi skulle av på en plats, sen fick vi hitta hotellet själva. Inte så kul, tycker åtminstone de kunde peka åt vilket håll de skulle gå.

Sen på hemvägen vet man ju inte vad som händer med väskorna. Någon hade ju lätt kunnat ta dem! Och att de ligger i solen halva dagen är ju inte fullt så bra om man har köpt någon kräm eller så, men mest hatar jag det där att inte veta vad väskan är eller vad som händer med den! Då har jag inte ens skrivit att vi fick stå ute vid en busshållsplats i 1,5 h(på vägen hem) mitt på dagen för att de som skulle hämta väskorna inte kom. Och nej, jag lämnar inte min väska vid en busshållsplats utan att någon vaktar den!

Har åkt med Ving och Fritidsresor tidigare, har varit mycket bättre service tycker jag! Detta året blir det Ving igen!
Svara med citat